Gekkie.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het al verdiend had.
Beter heroin heroquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik speel alleen maar shooters de laatste tijd. Geen gezeik, gewoon knallen.
Frass en ik willen dat je blijft.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga nu even WIDM terugkijken.
Nee.quote:
Ik weet van niksquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ties is een user uit VBL
Nou hij is eng
Was goeie afleveringquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga nu even WIDM terugkijken.
Dit kan ik bevestigen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mij is verteld dat je wel makkelijk was.
Ieder z'n ding. Ik ben sinds een paar weken met jetliners aan het vliegen. Best een hoge workload in je eentje. De Airbus A321.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik speel alleen maar shooters de laatste tijd. Geen gezeik, gewoon knallen.
Je vraagt het helemaal niet godverdommequote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga op je knieën dan godverdomme, ik vraag het niet nog een keer.
Een andere keerquote:
Daar heb ik het geduld niet voor. Daarnaast zou ik het doodeng vinden om verantwoordelijk te zijn voor het leven van zoveel passagiers. :squote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ieder z'n ding. Ik ben sinds een paar weken met jetliners aan het vliegen. Best een hoge workload in je eentje. De Airbus A321.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |