Koreans zijn sterk, die hebben speciaal als enige zwaar bepandserde zgn schildpadschepen en warwagons.. Karretje met een paard ervoor die ballistische dingen afvuurt. Sterke gasten.quote:
Jahoor maar beloof me dat je me nooit voor een date gaat vragen dan :squote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee hoor, zullen we nu vrienden worden?
Ties is een user uit VBLquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:35 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Wie is ties en waarom is dat erg?
Ties is wel meerquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ties is een user uit VBL
Nou hij is eng
Klinkt erg herkenbaar.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Koreans zijn sterk, die hebben speciaal als enige zwaar bepandserde zgn schildpadschepen en warwagons.. Karretje met een paard ervoor die ballistische dingen afvuurt. Sterke gasten.
Sherlocken is voor onzekere pubers.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
ga ik hier niet zeggen, want hij is niet achterlijk en kan sherlocken
Ben er een beetje klaar mee, ook Civ3. Laatste tijd FSX online ook al zijn veel mensen daar veel te serieus naar mijn mening.quote:
Ohquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jahoor maar beloof me dat je me nooit voor een date gaat vragen dan :s
Ik speel alleen maar shooters de laatste tijd. Geen gezeik, gewoon knallen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ben er een beetje klaar mee, ook Civ3. Laatste tijd FSX online ook al zijn veel mensen daar veel te serieus naar mijn mening.
Ik dacht dat ik het al verdiend had.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Rustig aan, Etsu. Ook jij moet het eerst verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |