NEEquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je had toch zo'n kuif als in There's something about Mary?
Dan begrijp ik het nu en kan ik je gewoon vergeven, ooit deed je nog aardig. :squote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee joh, ik zit een beetje middle of nowhere op een eiland en als ik grindr mag geloven, is de eerste homo 86 kilometer verderop
Jahoorquote:
Vandaar dat alleen DHL vliegt 's nachts.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Beetje random info zo om half twaalf 's avonds
Nice nicequote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik lijk inmiddels op die gast in mn UI
Je moet het verdienen, snap je? :squote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan begrijp ik het nu en kan ik je gewoon vergeven, ooit deed je nog aardig. :s
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het is een beetje dubbel, hij is echt een leuke vriend maar vriendschap is hierdoor wel wat minder geworden.
Of ben jij van de "jongens en meisjes kunnen nooit vrienden zijn van elkaar!!! Altijd gevoelens!!!"-mensen
Wie is ties en waarom is dat erg?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ties02 komt binnenvallen
Dat is leukquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wat zit je nou steeds zo half half te hinten naar je geaardheid jonge
Het heeft niet echt een naamquote:
tot ik klaargekomen benquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja gvd hoe lang moet ik op mijn knieën dan?
bacon booze blowenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:29 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Everything awesome starts with a B! Burgers Basketball BBQsauce Boobs Butts Babes Beer Bmarijuana!
Truth right there!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |