Niet meer sinds we het verdomhoekje hebben opgedoekt.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar gelukkig heb ik een vast plekje hier.
Leuk, kan jij niet rijden zodat we gezellig met cachet kunnen babbelen?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Knetterhaze gehaald en voel me nu al droeloeee
mee eens.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar gelukkig heb ik een vast plekje hier.
Dan is dat vanaf nu terug.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet meer sinds we het verdomhoekje hebben opgedoekt.
Jouw mening al langer niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je hier een week niet post dan telt je mening niet meer, wist je dat al?
Vertel hier eens meer over?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
En terecht, maar KLB SC is niet jouw plek.
Ik heb geen idee wat hier staatquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Knetterhaze gehaald en voel me nu al droeloeee
Waarom niet?quote:
Zodat ze met tardis kan praten. Jaaa dag het nie hequote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Leuk, kan jij niet rijden zodat we gezellig met cachet kunnen babbelen?
Waarom? Heet jij Catkiller?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vertel hier eens meer over?
Maar jij bent dan ook zwakzinnigquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat hier staat
Die is al naar bedquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zodat ze met tardis kan praten. Jaaa dag het nie he
Jammer genoeg gaat het jou niets aan.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee maar ik heb wel interesse in waar zijn oorsprong ligt
Gambiaquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee maar ik heb wel interesse in waar zijn oorsprong ligt
Zal ik Chai voor moeten inhuren om dat vast te stellen.quote:
Meneer is net terug en meteen weer zo'n grote smoel hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jammer genoeg gaat het jou niets aan.
Chai gebruikt mijn database hoor waar ik al je posts in op sla via een automatisch scriptje.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zal ik Chai voor moeten inhuren om dat vast te stellen.
Nooit weggeweest.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Meneer is net terug en meteen weer zo'n grote smoel hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |