Zo rot die rugklachten.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, het is zit vooral vast. En als het niet los gaat wordt het wel pijn.
Dat overleeft de deurpost nietquote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zo rot die rugklachten.![]()
Deurpost hangen?
Klopt, dan risico met nog vaster.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat overleeft de deurpost niet
En werkt niet zo goed met bovenrug.
MOrgen in de sportschool wordt het wel weer losser.quote:
Heb je geen oordopjes bij je? Of even een keer zelf echt hard gaan praten?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:24 schreef Voxs het volgende:
Er zijn hier mensen met harde stemmen, ik wil dat ze ophouden..
arghjes
Je word echt oud hequote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:24 schreef Fogel het volgende:
Ik heb er niet vaak last van, maar ben nu in een rum-bar en de mojito die ze hier mixen is gewoon te sterk
Eigenlijk elke prikkel een beetje veel nu.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je geen oordopjes bij je? Of even een keer zelf echt hard gaan praten?
Kan ook met X bier en Y wijn te maken hebbenquote:
Vast, en een bad of hete douche + dat lichte bewegen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
MOrgen in de sportschool wordt het wel weer losser.
Dan lekker naar huis gaanquote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Eigenlijk elke prikkel een beetje veel nu.
#klaagwantwilintroverteren
Alles kan natuurlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan ook met X bier en Y wijn te maken hebben
Dit was thuisquote:
En donderdag weer fysioquote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vast, en een bad of hete douche + dat lichte bewegen.
Nog beterquote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dit was thuisNu zijn ze weg, en stilte
Koffiekan, theekan, mojitokanquote:
Dans je die?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dans je die?neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Ik ben er nog in gedachten bijquote:
jullie hebben al die uren over mij geroddeldquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ben er nog in gedachten bij
Ze gingen nu wel over me roddelen
Donker bier beste bierquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jullie hebben al die uren over mij geroddeld
quote:
Mah powerzzzzquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:13 schreef Molo het volgende:
Gvd, ik ben ineens mijn stem kwijt. Wat is deze.
Bel de wouten, bel de wouten!quote:
Zijn bezig een of andere Italiaanse gayboy op te pakken geloof ikquote:
Yesquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
overkant ook op Guinness overgestapt?
Goede vraag. Hij staat er inderdaad als vanouds he.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:30 schreef Koen66 het volgende:
Cat, wordt je naam in de stats ook ooit aangepast?
Ik mis de Apple pear fox nu alquote:
Ik ga AI niet zover krijgen denk ikquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik mis de Apple pear fox nu al
Denk het ook nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |