Zo'n meisje dat bij de Dr. Martensstore in Utrecht werktquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:22 schreef Crip het volgende:
dit is echt wauw
[ [url=https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiz0-q3oMLRAhXHOhQKHZlTAmoQjRwIBw&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DLZRNF2ifMpk&psig=AFQjCNFw7857aDJvMWC6q_XRLZZaGpzACg&ust=1484504520801290]afbeelding[/url] ]
Jammer dat je met mijn hart speelt.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ok. Jammer dat je niet tegen een grapje kunt.
Is het al voorbij?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:25 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Jammer dat je met mijn hart speelt.
Krijg ik de voogdij van Teun?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
grote kans dat je me daar tegen gaat komen idd
oh... ok... geregeld, mag ik mee?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:26 schreef TARDIS. het volgende:
Ik leer Teun bier drinken en vrouwen neuken.
Ga je zo nog lekker uiteten met je vrienden?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:25 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
O, misschien nog snel even pastoor spelen in de kerk zodat ik in de hemel kom.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
grote kans dat je me daar tegen gaat komen idd
Jammer dat je met mijn hart speelt.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
O, misschien nog snel even pastoor spelen in de kerk zodat ik in de hemel kom.
vind haar zo fucking mooiquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het zal best zo zijn. Is hier iets geks aan?
Ja ik zal je urn in een tas stoppen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh... ok... geregeld, mag ik mee?
Zal ik met wat anders spelen?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Echt he, zo'n kansloze hartenbreker is dat.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
HPLC is er ook nog hoor
Hem moet je teder behandelen hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
HPLC is er ook nog hoor
zou hem het liefst teder in de fik stekenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hem moet je teder behandelen hoor
Ben klaar met workquote:
Naja ik kan natuurlijk net als jou zeggen dat ik het niet meende. Maar wie zou mij geloven, jij in ieder geval niet.quote:
oh godquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Naja ik kan natuurlijk net als jou zeggen dat ik het niet meende. Maar wie zou mij geloven, jij in ieder geval niet.
Het is een eindeloze discussie met 2 meningen. Ik hou er over op. Enige wat ik nog kwijt wil is dat het inderdaad zielig is om zoiets te zeggen, maar je hebt laten blijken dat het werkte, de "ik weet hoe ik je moet pakken" strategie. Je had kunnen denken "die domme kut puber ik laat haar lekker lullen, want ik weet zelf beter". Dus voor de volgende keer(niet door mij), ga er niet op in.
Nee alleen workquote:
Jouw piemol als je die nog hadquote:
Alsof iemand jo uaan wil aken behalve met een stok danquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh.. gelukkig... ik schrok joh
typtiefus?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Alsof iemand jo uaan wil aken behalve met een stok dan
Alsof jij het je wat zou aantrekkenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh.. gelukkig... ik schrok joh
Was dat maar zoquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die heb ik niet meer, heb me laten helpen
Ik vind het altijd super erg als users me niet mogen joh... moet ik ze helemaal negeren en allesquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Alsof jij het je wat zou aantrekken
Hello sir, this is Joanne from Andrélon customer service.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hello sir, this is Joanne from Andrélon customer service.
Do you maybe have a few minutes for me so I can make you an offer you cannot resist?
Hello sir?
Sir are you there?
Sir can you hair me?!!
quote:
Haha snap je hem!!! andrélon, alsof jij shampoo nodig hebtquote:
BiL is niet viez.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij is even wat schoonlikken, hij is er zo weer
fuk jouquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Haha snap je hem!!! andrélon, alsof jij shampoo nodig hebt![]()
en "hair me" hahahh ipv hear me xd woehaaa!!!
Imca Marina
Nou hilarisch. Die ga ik maandag op mijn werk vertellenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Haha snap je hem!!! andrélon, alsof jij shampoo nodig hebt![]()
en "hair me" hahahh ipv hear me xd woehaaa!!!
Imca Marina
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou hilarisch. Die ga ik maandag op mijn werk vertellen
Hoop dat bij jullie allebie de cv uitvalt vanavondquote:
Ik hoop dat bij jou het afgaskanaal losraaktquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Hoop dat bij jullie allebie de cv uitvalt vanavond
Ik hoop dat er bij jou een ruggenwervel krak zegtquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik hoop dat bij jou het afgaskanaal losraakt
ja, kan jou niet overkomen hequote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik hoop dat er bij jou een ruggenwervel krak zegt
Ik heb hem niet eens aanstaan. Ik houd mij warm met de gedachte aan HRC2020quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Hoop dat bij jullie allebie de cv uitvalt vanavond
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb hem niet eens aanstaan. Ik houd mij warm met de gedachte aan HRC2020
omg komt wel heel dichtbij nuquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:43 schreef Mozy het volgende:
Rij nu bij Rotterdam. Autopilot op een model S is zi chill he. Ff fokken tijdens t auto rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |