Wel knap op zich.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb een zwak voor Jacques Herb met z'n Manuela en jankstem, waar hij nu nog z'n boterham mee verdiend...
Er zit nog altijd een geniale cover: Mijn Cortina in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb een zwak voor Jacques Herb met z'n Manuela en jankstem, waar hij nu nog z'n boterham mee verdiend...
Same here!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Jij mag Vout zeggen.quote:
Als kind had je Op Volle Toeren met Chiel Montagne op TV.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als kind had je Op Volle Toeren met Chiel Montagne op TV.
Dat noemde wij het Nationale Kanker Uurtje, omdat je dan een uur lang je gal op al die mongolen kpn spuwen...
Dennie C...
Zijn snor was wel geniaal.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als kind had je Op Volle Toeren met Chiel Montagne op TV.
Dat noemde wij het Nationale Kanker Uurtje, omdat je dan een uur lang je gal op al die mongolen kpn spuwen...
inb4 Youp van 't Hek over de Olvarit met de hormonen er in waardoor het kind okselhaar kreeg als de snor van Chiel Montagne!quote:
De zomeropname in Egmond heb ik nog meegemaakt. De aflevering waar Andre van Duin de zee in liep tijdens zijn versie van We Zullen Doorgaan...quote:
Deze dus:quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De zomeropname in Egmond heb ik nog meegemaakt. De aflevering waar Andre van Duin de zee in liep tijdens zijn versie van We Zullen Doorgaan...
Wat een nep, namen ze alles door elkaar op en monteerden ze dat achteraf pas tot een programma met en begin en een eind.
Aan- en afkondiging werden achter elkaar opgenomen, ik begreep er niks van...
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De zomeropname in Egmond heb ik nog meegemaakt. De aflevering waar Andre van Duin de zee in liep tijdens zijn versie van We Zullen Doorgaan...
Wat een nep, namen ze alles door elkaar op en monteerden ze dat achteraf pas tot een programma met en begin en een eind.
Aan- en afkondiging werden achter elkaar opgenomen, ik begreep er niks van...
Wie kent 'm niet maar Vout draait nog .quote:
Entertainment is fake, zie hier...quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Had ik een beetje met 2 Meter Sessies.
Het applaus van 1 nummer werd ook doodleuk geplakt achter een enorm kutnummer waar absoluut niemand op reageerde toen het afgelopen was!
Voor straks ook.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:55 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Wie kent 'm niet maar Vout draait nog .
Symbolisch nummer.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:56 schreef MadMaster het volgende:
Dat hele volksstammen hier gek van zijn...
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:00 schreef ToT het volgende:
Thx voor de tunes weer Vout, en tot Carnaval!
Graag gedraaid.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:00 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb het niet vaak gezegd, maar dit keer doe ik het oprecht:
Dank Vout!
Dan blijf ik deskundig boven de rivieren.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:01 schreef Dj_Vout het volgende:
Het ga jullie goed. Ik zie jullie wel weer rond carnaval.
FYI: ook in delen van Nederland boven de rivieren wordt carnaval gevierd.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:19 schreef Stien_Struis het volgende:
Dan blijf ik deskundig boven de rivieren.
De achterhoek heet niet voor niets zo.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
FYI: ook in delen van Nederland boven de rivieren wordt carnaval gevierd.
Twente, zuidoost Drenthe. Eigenlijk veel gebieden met een katholieke achtergrond wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:48 schreef Stien_Struis het volgende:
De achterhoek heet niet voor niets zo.
In die gewesten zijn er inderdaad ook dorpen met wat dwazen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Twente, zuidoost Drenthe. Eigenlijk veel gebieden met een katholieke achtergrond wel.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:52 schreef Stien_Struis het volgende:
In die gewesten zijn er inderdaad ook dorpen met wat dwazen.
En ik een Drent die gevlucht isquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:59 schreef Stien_Struis het volgende:
Ben een Brabander eik die gevlucht is.
Op mijn 12e zat ik al aan het bier.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En ik een Drent die gevlucht is
Ik heb ook niks met carnaval. Als kind wist ik niet beter, maar gelukkig ben ik ouder en wijzer geworden.
quote:Op zondag 15 januari 2017 00:02 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Op mijn 12e zat ik al aan het bier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |