Is btje creepy dit allemaalquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan je je niet gevleid voelen dat je met je mooie gezicht en uitstekende lichaam zoveel mannen het hoofd op hol jaagt.
Crip toch? Ik neem tenminste aan dat je daarnaar refereert. Het kan niet langer dan een uur geleden gebeurd zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:57 schreef Montelly het volgende:
JA HALLOO...wie van de dames is hier aan het ovuleren en wil over seks praten!!???
Ik hoop het ook, dat het je wel mag bekomenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:58 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb Pocky. Hopelijk is dat lekker.
oke.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja oke ik ga zo weer verder met mn verslag en lerenlaat me ff genieten van mn muntthee
?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:00 schreef Toto69 het volgende:
Iemand interesse in Celine (was eerst Cedric)?
kan hij een beetje pijpen?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:00 schreef Toto69 het volgende:
Iemand interesse in Celine (was eerst Cedric)?
Iemand interesse in Celine (was eerst Cedric)?quote:
Ja ik zit in de auto en ga zo naar Eindhoven. Zal vragen of cachet wil rijden terwijl ik kan fokkenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:46 schreef TARDIS. het volgende:
Hee waar is Noel gebleven? Hij had zo'n sterke mening en nu is hij weg
Verstandig, zo kan je gelijk afdwingen dat ze niet met mij praat.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja ik zit in de auto en ga zo naar Eindhoven. Zal vragen of cachet wil rijden terwijl ik kan fokken
Wat een peptalkquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
oke.
Je bent een slimme meid, laat je niet verloederen door ons.
Maak ons trots.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:09 schreef niels0 het volgende:
Is het nou afgelopen met de muis naar een pijltje te veranderen? Ja, met JavaScript kan dat. Ik ben geen mongool.
Yvonne, regel even het CSS, al dagen gezeur ermee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |