Lekker gedaan, Barack.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Paar reservaten beschermd. Goed bezig vind ik zelf.
Toevalligquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Southampton vandaag funcombi van 52,5 door de neusgeboord he fokkie
geen idee meerquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toevallig![]()
Southampton heeft mij ook genaaid met een prima combi, als enige
Gelukkig heeft Inter mij zojuist gered
Wat voor combi?
Toch heb ik bij London nooit echt een wow-gevoel. Ik vind het een heerlijk relaxte stad hoor, maar niet zo enerverend als NYC op de een of andere manierquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En daarvan is London de enige die beide kan combineren.
Qua cultuur heb je in elke stad prachtige dingen.
Maar London is de stad die het kan combineren.
Omdat London niet zo over the top is. Maar een veel leefbaardere subtielere stad is.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:38 schreef Fok-it het volgende:
To
[..]
Toch heb ik bij London nooit echt een wow-gevoel. Ik vind het een heerlijk relaxte stad hoor, maar niet zo enerverend als NYC op de een of andere manier
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik bedoel, zo'n timesquare
Lekker boeiend in feite.
Leuk om te zien verder.
Wat staat er in NYC dat niet gewoon met veel geld kan worden gebouwd.quote:
Ja, dat is voor mij niet echt belangrijkquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat staat er in NYC dat niet gewoon met veel geld kan worden gebouwd.
London heeft natuurlijk bizar veel meer historie.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat is voor mij niet echt belangrijk
En heeft London dat wel dan?
Ja, maar je springt nu van de hak op te takquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
London heeft natuurlijk bizar veel meer historie.
Historie?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar je springt nu van de hak op te takWat heeft London dan wat niet gewoon met veel geld gebouwd kan worden
Misschien, maar zoals ik al zei. Voor mij maakt dat geen verandering. Het maakt London misschien unieker, dat wel. Maar ja, ik krijg er geen beter gevoel bij omdat ik weet dat London meer historie heeft.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat is dus de kern van het verhaal.
Parken en skylines zijn te bouwen.
Cultuur en historie niet.
Tja ik denk dan.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien, maar zoals ik al zei. Voor mij maakt dat geen verandering. Het maakt London misschien unieker, dat wel. Maar ja, ik krijg er geen beter gevoel bij omdat ik weet dat London meer historie heeft.
Is dat zo ja?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:49 schreef Etsu het volgende:
Ik snap al sowieso niet waarom het WTC museum geld kost. Zoiets zou gewoon gratis moeten zijn man.
Anne Frank huis kost ook geldquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:49 schreef Etsu het volgende:
Ben 't er wel mee eens, dat NYC gewoon met geld gebouwd is. Niks historistisch aan.
Ik snap al sowieso niet waarom het WTC museum geld kost. Zoiets zou gewoon gratis moeten zijn man.
Dat 1e begrijp ik ook niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Anne Frank huis kost ook geld
Auschwitz ook
Ja. 25 dollar als ik 't goed heb.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is dat zo ja?
Dat is wel redelijk lachwekkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |