Stad met cultuur, karakter en vrijwel alles wat je maar kan bedenken.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kwenie, ben maar 1 dag in London geweest om er te shoppen, verder niet.
Moet nog.
En gekke mensen met hun brexit.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stad met cultuur, karakter en vrijwel alles wat je maar kan bedenken.
En toch gaan ze eruit.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
London heeft gigantisch anti-Brexit gestemd.
Ben benieuwd wat er met de verkiezingen gaat gebeuren dit jaar in NL, Frankrijk en.. Duitsland?quote:
Wilders, LePen en AfD.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er met de verkiezingen gaat gebeuren dit jaar in NL, Frankrijk en.. Duitsland?
Trumpquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wilders, LePen en AfD.
Dat wordt genieten hoor.
Terwijl het VK lekker met Trump wat handelsverdragen sluit.
Geen zak uiteraard.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Trump
Ben benieuwd wat ik er van ga merken in de tijd dat ik er woon.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stad met cultuur, karakter en vrijwel alles wat je maar kan bedenken.
Kwenie. Het kan tochquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen zak uiteraard.
Wat zou je er van merken.
Nou, noem ze eens op.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]Daar is London echt niet alleenstaand in hoor
Berlijn, Madrid, Praag, Wenen, Lissabon, New York, Rio.quote:
Dat heb je goed.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga 20 januari naar het Witte Huis, Obama UITZWAAIEN
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heb je goed.
Obama
Wat een non president.
En nu wordt zn obamacare ook nog afgeschaft.
Die steden zijn natuurlijk op geen enkel vlak te vergelijken met het metropolische niveau van NYC en London.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Berlijn, Madrid, Praag, Wenen, Lissabon, New York, Rio.
Allemaal steden met cultuur, karakter en voor alles wat wils
Wat heeft die man goed gedaan?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:33 schreef Etsu het volgende:
[..]haten op Obama.
Ben je wel lekker in je hoofd
Daar heb je gelijk in jaquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die steden zijn natuurlijk op geen enkel vlak te vergelijken met het metropolische niveau van NYC en London.
Paar reservaten beschermd. Goed bezig vind ik zelf.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat heeft die man goed gedaan?
Hij kan mooi speechen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |