Is niet verplicht in de VSquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
vind dat ze op zn minst engels kunnen leren
Hoezo zou je het leren als het niet nodig is.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee dat zal best maar als ze er toch wonen, vind ik dat ze ook best engels kunnen leren
Lolquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo zou je het leren als het niet nodig is.
In een nepcultuur als de VS.
Ik woon in de VS en ik heb Engels ook geleerd omdat dat flink makkelijker zou makenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo zou je het leren als het niet nodig is.
In een nepcultuur als de VS.
Er is geen land zo gesegregeert als de VS.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol
Volgens mij praten latino's, italianen, hispanics etc over het algemeen wel prima Engels hoor, dus om te zeggen dat niemand integreert is echt onzin
Maar als je toch in je eigen community blijft wonenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik woon in de VS en ik heb Engels ook geleerd omdat dat flink makkelijker zou maken
Lekker ruimdenkend hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar als je toch in je eigen community blijft wonen
Dus in wijken in steden hier waar mensen vaak ook in redelijke communitys leven vind je het ook niet nodig dat ze integreren?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar als je toch in je eigen community blijft wonen
Daar is een officiele taal, waar je je aan dient te houden.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus in wijken in steden hier waar mensen vaak ook in redelijke communitys leven vind je het ook niet nodig dat ze integreren?
Maakt niet uit, wat doen ze als er toeristen komen? Pools blijven praten?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zijn ze in de VS toch niet.
Net zoals alle oudjes in chinatowns overal ter wereld.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maakt niet uit, wat doen ze als er toeristen komen? Pools blijven praten?
Ik ben in Chinatown in DC geweest en ze praatten gewoon Engels hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Net zoals alle oudjes in chinatowns overal ter wereld.
Handen en voeten en chinees?
Bijzonder, want in London heb je genoeg oudjes die weinig Engels spreken en vooral veel chinees.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben in Chinatown in DC geweest en ze praatten gewoon Engels hoor.
Londonquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bijzonder, want in London heb je genoeg oudjes die weinig Engels spreken en vooral veel chinees.
Kwenie, ben maar 1 dag in London geweest om er te shoppen, verder niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Betere stad dan elke VS stad ooit zal zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |