Ik doelde op de luchthavens van Londen. Maar dat had je vast zelf al begrepen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:15 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Volgens mij ligt vliegveld Luik het dichtst bij Nederland..
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik doelde op de luchthavens van Londen. Maar dat had je vast zelf al begrepen.
Weelde, provincie Antwerpen..quote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Weeze of Eelde (bij Groningen)
Mijn kortste vlucht ooit was AMS -> DUSquote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Southend is wel een aanrader. Mooi compact vliegveld en het dichtst bij Nederland. Was mijn kortste vlucht ooit. Je moet er wel met de trein naar toe, maar station is naast de luchthaven.
Mijne AMS - Norwich.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn kortste vlucht ooit was AMS -> DUS
Wist je dat veel chartervluchten met Rusissche toestellen gaanquote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Weeze of Eelde (bij Groningen)
Tenzij noodlanding..quote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vanaf daar gaat geen burgerluchtvaart.
Uiteraard. Die rijke mensen hebben smaak.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wist je dat veel chartervluchten met Rusissche toestellen gaan
Had toen vrienden daar. Of naja, daar.. Great Yarmouth.quote:
Ja, toen ik biggin hill vloog was met cessna geloof ikquote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Uiteraard. Die rijke mensen hebben smaak.
nog een reden om ze niet te nemenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wist je dat veel chartervluchten met Rusissche toestellen gaan
Ik kan me niet herinneren dat ik daar ooit geweest ben.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Had toen vrienden daar. Of naja, daar.. Great Yarmouth.
Ga je een vlucht kapen?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:20 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Moet jij de komende dagen eens op het nieuws letten..
Best leuke plaatsjes als je voor het eerst in Engeland komtquote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik daar ooit geweest ben.
In Norwich ook niet.
Ik ben trouwens in heel weinig steden boven Londen geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |