bah zou ik weigerenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:13 schreef charmed_angel het volgende:
En daar zit regelmatig wel eens vieze dingen in, zoals poepluiers en maden ofzo
het is dit of papier prikken/graffitie verwijderenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bah zou ik weigeren
bahbah wat vies
Bij dat laatste rook je vooral heel veel sigaretten.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is dit of papier prikken/graffitie verwijderen
Vandaar dat je ook zo graag in onze SC post. Maar geeft niet, iedereen is welkomquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh maar dat is wel tof. Lekker veel waardering. Je bedoelt overigens niet FOK!'ers maar KLB'ers.
Neem een lekkere douchequote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:07 schreef Jojoortje het volgende:
Haags en c_a heb nu 22 graden en heb het ijskoud.
de dames met een taakstraf worden liever niet buiten gezien......quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij dat laatste rook je vooral heel veel sigaretten.
Ja zo graag.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vandaar dat je ook zo graag in onze SC post. Maar geeft niet, iedereen is welkom
iedereen?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vandaar dat je ook zo graag in onze SC post. Maar geeft niet, iedereen is welkom
Maar ik kijk ook vaak voetbal, dus ik mag hier gewoon posten. Ook van Stijnquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja zo graag.
Pleur nou maar weer op.
Leuk voor je.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar ik kijk ook vaak voetbal, dus ik mag hier gewoon posten. Ook van Stijn
Hoe moet ik dat nou weten?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gaat Feyenoord het nou eindelijk weer redden dit jaar? Of wordt het weer kopje onder?
Ambtenaarquote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:47 schreef Befbekje het volgende:
Wat voor werk doe jij eigenlijk, opper?
onttrekt ook veel zuurstofquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Durf m'n haardje nog niet aan te doen zonder zo'n koolstofmonoxide alarm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |