Ben je niet in de war met Despres ?quote:Op zondag 7 januari 2018 16:05 schreef Peterselieman het volgende:
Ze rijden trouwens weer.
Jammer dat Ten Brinke vandaag veel tijd inlevert, maar mooi dat De Villiers Peugeot in de laatste meters de dagoverwinning afsnoept
Die tijdwaarneming is weer eens niet betrouwbaar geblekenquote:Op zondag 7 januari 2018 19:09 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met Despres ?
Elk jaar hetzelfde gezeik godverdommequote:Op zondag 7 januari 2018 16:13 schreef Peterselieman het volgende:
hmm, ze rommelen vrolijk verder met de tijden. Nu blijken de Peugeots ruim gewonnen te hebben. Toch fijn dat direct zoveel duidelijkheid is
twitter:dakar twitterde op zondag 07-01-2018 om 21:46:48You definitely do NOT want to end up in the same situation as Roberto Recalde// NUNCA quieres encontrarte en la mi... https://t.co/DnhCnccZbn reageer retweet
Hoe kan zoiets nou eigenlijk gebeuren? Je zou denken dat de achterveren te hard staan afgesteld? Of de achterwielen raken zo hard de heuvel dat er niet genoeg veerweg is?twitter:fernischumi twitterde op zondag 07-01-2018 om 22:02:45Vídeo del accidente de Menzies. O despiste o peligro no señalado en el Roadbook como dice el estadounidense. #Dakar… https://t.co/01mbfUkXkT reageer retweet
Lijkt me niet prettig als je in rally auto rijdt en over een heuvel klapt om vervolgens met je neusje de grond in te borenquote:Op zondag 7 januari 2018 22:36 schreef Sounddragon het volgende:
Er zijn natuurlijk wel grenzen aan techniek.. Denk even aan imbecielen die met hun dAuwdi quattro met winterbandjes vinden dat je wel 120 kunt op een zwaar besneeuwde snelweg.. Dat gaat ook niet altijd even goed zeg maar.
Als je over een rand of uitholling overdwars knalt, vangen de voorveren de eerste klap op omdat daar het motorblok zit (massatraagheid) en vervolgens wordt je kont de lucht in gekatapulteerd, en dan krijg je dit.
Techniek wint het niet altijd van de wetten der natuur.
Op dezelfde manier waarom de nordschleife de groene hel genoemd word...quote:Op zondag 7 januari 2018 22:21 schreef DieselTank het volgende:
Hoe kan zoiets nou eigenlijk gebeuren? Je zou denken dat de achterveren te hard staan afgesteld? Of de achterwielen raken zo hard de heuvel dat er niet genoeg veerweg is?twitter:fernischumi twitterde op zondag 07-01-2018 om 22:02:45Vídeo del accidente de Menzies. O despiste o peligro no señalado en el Roadbook como dice el estadounidense. #Dakar… https://t.co/01mbfUkXkT reageer retweet
Deden ze bij Kamaz soepeler.quote:Op zondag 7 januari 2018 21:55 schreef DieselTank het volgende:
twitter:dakar twitterde op zondag 07-01-2018 om 21:46:48You definitely do NOT want to end up in the same situation as Roberto Recalde// NUNCA quieres encontrarte en la mi... https://t.co/DnhCnccZbn reageer retweet
Wevers met ruim 5 uur achterstand toch de eindstreep bereikt.quote:Op zondag 7 januari 2018 19:45 schreef Peterselieman het volgende:
Wevers ligt eruit na een ongeval in de duinen, terwijl Mike Willems in het begin van de etappe over de kop is gegaan. Willems heeft de finish inmiddels bereikt.
Dit zag je aankomen.quote:Op zondag 7 januari 2018 21:55 schreef DieselTank het volgende:
twitter:dakar twitterde op zondag 07-01-2018 om 21:46:48You definitely do NOT want to end up in the same situation as Roberto Recalde// NUNCA quieres encontrarte en la mi... https://t.co/DnhCnccZbn reageer retweet
Problemen zijn een gevolg van crash op tweede dag.quote:Op zondag 7 januari 2018 23:33 schreef Zolderkamer het volgende:
Oh en sneu dat van Ginkel nu weer dezelfde problemen had als toen ie begon met Dakar.. Toen was ook alles top voor elkaar en ook een paar keer motorproblemen die er eigenlijk niet hadden kunnen zijn... Toen was ie er snel klaar mee en stapte ie over op Cat..
Deze? https://www.vanginkeltrucks.nl/trucks/occasions/1544/
Ironisch dat die dan net te koop staat..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |