SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
o Mensen die aan de OP zitten
o MCH
o Alle KLBers mogen opkankeren.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2017 22:01:43 ]
Omdat het jou allemaal niet bevalt zou ik het moeten opruimen? Dan ga ik nu even een ruit ingooien bij wat buren die ik kut vind.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
In feite is er niks mis mee nee om opkankeren te zeggen. Maar in mijn ogen niet normaal om dat te roepen tegen iemand die 1 ding post in een SC waarvan je in de waan leeft dat het je eigen intellectueel bezit is en jij en jij alleen mag bepalen wie er in post. Zo zijn SC's niet bedoeld toch dat er een groepje post en andere users een welkom krijgen door middel van "kanker op"?
Ik denk persoonlijk dat je alleen iets in de VBL SC te zoeken hebt als je ook regelmatig te vinden bent in de andere topics in VBL. Die zogenaamde KLB-users, waaronder jij, posten niet echt wat in VBL. Ik zie dan niet de intentie van je posts in deze SC. Ik weet zelf heel goed hoe de KLB SC in elkaar steekt, want dat soort dingen krijg ik achter de schermen allemaal mee. Dan kijk toch even een stukje anders tegen iemand aan dan een user die uit een heel ander topic komt. Het is niet alsof er de afgelopen maand gezeik tussen VBL en KLB is geweest. Het is mijn taak om een goede balans te bewaren en geen users weg te pesten die hier regelmatig posten.quote:HOE KRIJG IK DE KANS OM CONSTRUCTIEF MEE TE POSTEN ALS ER IEMAND METEEN ZEGT DAT IK OP MOET KANKEREN? Wij deugen net zo goed niet vaak. Maar er zijn onder VBL'ers wel een redelijk aantal bans gevallen toen ze 'onze' SC in kwamen en volgens mij bij ons geen enkele ban toen wij hetzelfde deden. En de reden waarom zie je ook in dit geval, hier krijg je meteen opkankeren en je moeder dit je moeder dat naar je toegesmeten en jij steunt zulk gedrag. Jij weet niet met welke intentie ik hier kom en volgens mij heb ik geen enkele TR in VBL gezet tot vandaag.
Oh hij post in KLB wat een kutuser hij komt hier vast alleen maar om de boel op te stoken en mijn jongens hebben een goede reden om deze users weg te wensen en aan te vallen.
De meesten nemen genoeg met een kortingskaart van je moeder.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:57 schreef Zosk het volgende:
Voor welke club moet ik zijn om hier punten te scoren?
Necrofilie is hip hier?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De meesten nemen genoeg met een kortingskaart van je moeder.
Duidelijke taal Stijn, het gaat inmiddels om meer dan een handje vol dus je kunt ze allemaal bannen. Je hebt ze al gewaarschuwd om weg te gaan.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat het jou allemaal niet bevalt zou ik het moeten opruimen? Dan ga ik nu even een ruit ingooien bij wat buren die ik kut vind.
[..]
Ik denk persoonlijk dat je alleen iets in de VBL SC te zoeken hebt als je ook regelmatig te vinden bent in de andere topics in VBL. Die zogenaamde KLB-users, waaronder jij, posten niet echt wat in VBL. Ik zie dan niet de intentie van je posts in deze SC. Ik weet zelf heel goed hoe de KLB SC in elkaar steekt, want dat soort dingen krijg ik achter de schermen allemaal mee. Dan kijk toch even een stukje anders tegen iemand aan dan een user die uit een heel ander topic komt. Het is niet alsof er de afgelopen maand gezeik tussen VBL en KLB is geweest. Het is mijn taak om een goede balans te bewaren en geen users weg te pesten die hier regelmatig posten.
Ik vind dat de SC een afspiegeling van users in het betreffende subforum hoort te vormen. Jullie intenties zijn er niet behalve wat gezuig en kleine korte flutzinnetjes. Ik sta voor de users in VBL, niet voor de users in KLB die zelf smeriger gedrag vertonen dan ze zich voordoen. Daarom be ik mod geworden. VBL moet weer ene forum worden dat op inhoud leeft en niet op dat gebagger van eencelligen omdat ze buiten FOK! niets beters te doen hebben.
Wat zijn dat, tietenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Enkel als je even je tieten laat zien.
Is je moeder nu al dood?quote:
[ Bericht % gewijzigd door Ajacied422 op 13-01-2017 22:03 ]quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:03 schreef GGMM het volgende:
[ Bericht % gewijzigd door Ajacied422 op 13-01-2017 22:03 ]
Hoezo nu al, je weet mijn leeftijd toch niet?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is je moeder nu al dood?
Terwijl jij echt een zoon bent om trots op te zijn.
Gezien je postgedrag ben je niet ouder dan 13.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoezo nu al, je weet mijn leeftijd toch niet?
Aan je zwakzinnige gedrag te zien kan je niet ouder zijn dan 13.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoezo nu al, je weet mijn leeftijd toch niet?
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik laat haar graag opgraven om even aan die mossel te zitten
OH MIJN GOD WAT IS DITquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gezien je postgedrag ben je niet ouder dan 13.
Dan zal Elan hem binnenkort wel gaan versierenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Veel succes met de urn.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik laat haar graag opgraven om even aan die mossel te zitten
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Cute dit.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aan je zwakzinnige gedrag te zien kan je niet ouder zijn dan 13.
Dit is een héél mooi moment.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
We zitten weer op dezelfde lijn. KLB'ers brengen ons weer samen.
Heb het even geprobeerd met kleren aan maar mn mond komt er wel bijquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je je eigen tepels kunt zuigen kun je het wel een goed paar tieten noemen denk ik
Omdat het geen normaal gedrag is, dat gedrag is waarom je altijd maar die circlejerk in stand blijft houden want nieuwe users zijn niet welkom bij de vastgeroeste users en de vastgeroeste users zijn heel belangrijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat het jou allemaal niet bevalt zou ik het moeten opruimen? Dan ga ik nu even een ruit ingooien bij wat buren die ik kut vind.
Misschien moet je dan gewoon een SC wegdoen, dat is altijd gewoon gebagger hoor. Zo intellectueel komt het hier ook niet over als 50 van de 300 posts per topic gaan over iemand zijn of haar moeder.quote:Ik denk persoonlijk dat je alleen iets in de VBL SC te zoeken hebt als je ook regelmatig te vinden bent in de andere topics in VBL. Die zogenaamde KLB-users, waaronder jij, posten niet echt wat in VBL. Ik zie dan niet de intentie van je posts in deze SC. Ik weet zelf heel goed hoe de KLB SC in elkaar steekt, want dat soort dingen krijg ik achter de schermen allemaal mee. Dan kijk toch even een stukje anders tegen iemand aan dan een user die uit een heel ander topic komt. Het is niet alsof er de afgelopen maand gezeik tussen VBL en KLB is geweest. Het is mijn taak om een goede balans te bewaren en geen users weg te pesten die hier regelmatig posten.
Ik vind dat de SC een afspiegeling van users in het betreffende subforum hoort te vormen. Jullie intenties zijn er niet behalve wat gezuig en kleine korte flutzinnetjes. Ik sta voor de users in VBL, niet voor de users in KLB die zelf smeriger gedrag vertonen dan ze zich voordoen. Daarom be ik mod geworden. VBL moet weer ene forum worden dat op inhoud leeft en niet op dat gebagger van eencelligen omdat ze buiten FOK! niets beters te doen hebben.
Voor wat hoort watquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kut, ik had de kans om aan je manboobies te zitten
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Misschien moet je dan gewoon een SC wegdoen, dat is altijd gewoon gebagger hoor. Zo intellectueel komt het hier ook niet over als 50 van de 300 posts per topic gaan over iemand zijn of haar moeder.
Wat jij denkt over wie iets in deze SC te zoeken heeft dat boeit volgens mij helemaal niks, met die reden zou ik bijvoorbeeld ook niet in de R&P SC mogen zitten als ik geen topic maak over dat ik maagd ben op mijn 45ste in R&P of advies geef in andere R&P topics. Met deze redenatie zouden er heel wat KLB SC'ers niet eens meer in de KLB SC mogen posten.
Je weet niks van mijn intenties af. Dat je als mod users weg wenst staat je netjes in ieder geval.
Ik ben inmiddels flink opgewonden.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb het even geprobeerd met kleren aan maar mn mond komt er wel bij
Maak er een topic over aan, ga naar de FB, maar ik probeer hier te genieten van mijn rust.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Misschien moet je dan gewoon een SC wegdoen, dat is altijd gewoon gebagger hoor. Zo intellectueel komt het hier ook niet over als 50 van de 300 posts per topic gaan over iemand zijn of haar moeder.
Wat jij denkt over wie iets in deze SC te zoeken heeft dat boeit volgens mij helemaal niks, met die reden zou ik bijvoorbeeld ook niet in de R&P SC mogen zitten als ik geen topic maak over dat ik maagd ben op mijn 45ste in R&P of advies geef in andere R&P topics. Met deze redenatie zouden er heel wat KLB SC'ers niet eens meer in de KLB SC mogen posten.
Je weet niks van mijn intenties af. Dat je als mod users weg wenst staat je netjes in ieder geval.
kanker gewoon op?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb even een NSB'tje gedaan bij je vriendin hieroverquote:
In onze SC zijn vaak goede discussies over tal van sociaal-maatschappelijke onderwerpen. Die kom ik zelden tegen elders op dit forum.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oké doeiquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat het geen normaal gedrag is, dat gedrag is waarom je altijd maar die circlejerk in stand blijft houden want nieuwe users zijn niet welkom bij de vastgeroeste users en de vastgeroeste users zijn heel belangrijk.
[..]
KAN JE NIET TEGEN EEN STOOTJE? GET THE FUCK OUT RIGHT NOW!!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat het geen normaal gedrag is, dat gedrag is waarom je altijd maar die circlejerk in stand blijft houden want nieuwe users zijn niet welkom bij de vastgeroeste users en de vastgeroeste users zijn heel belangrijk.
[..]
In KLB SC zijn ze vooral fan van VVD'ers executeren en krakers die geweld gebruikenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In onze SC zijn vaak goede discussies over tal van sociaal-maatschappelijke onderwerpen. Die kom ik zelden tegen elders op dit forum.
Zal ik even leuke vaktermen fluisteren in je oortjes met een zwoel stemmetje?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels flink opgewonden.
Ben je al bijna in Limburg?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het niet droog gehouden.
En ik zit in de trein dus dan word je toch aangekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |