oi allemaal
ik zal mijn verhaal zo kort mogelijk houden..
Ik ben een meisje van 23 jaar en ik heb een relatie van 6 maanden met mijn vriend die even oud is als ik. Ik ben smoorverliefd op hem en ik zou alles voor hem doen. Hij behandelt mij goed: hij is zo lief, vaak complimentjes, cadeautjes... een romanticus. Toch zijn er een aantal zaken die me dwars zitten. Hij rijdt heel erg snel, neemt soms drugs en zou nog dronken achter het stuur kruipen. We wonen redelijk ver uit elkaar, en hij is het type dat 's avonds niet thuis kan zitten. Ik vertrouw hem ook niet echt. Mijn gevoel zegt gewoon dat ik hem niet moet vertrouwen.
Verder ben ik te weten gekomen dat hij, toen ik op vakantie vertrok, naar andere meisjes stuurde om 'iets te gaan drinken' en dit zijn niet gewone vriendinnen maar hij flirtte er ook mee. Ik vraag me gewoon af waarom een man aandacht nodig heeft van andere vrouwen? En waarom flirt hij ermee? Hij was ook iedere keer het gesprek begonnen tegen deze meisjes .. en noemde hun sexy enzo. Ik heb mijn vriend hiermee geconfronteerd en het enige wat hij zegt is dat hij alleen maar mij wilt en niemand anders en dat hij geen drugs meer neemt, met mij een toekomst ziet en zich nog nooit zo heeft gevoeld. Ik weet gewoon even niet meer wat ik moet geloven.
Wat zouden jullie in deze situatie doen?
Naïeve bakvisjes