Dat is ook lekker!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook handig ja
Ik heb mijn 13e maand er tegenaan gegooid
Straks weer lekker rijden met de truck.
Al idee wat?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Arme jij
Goed idee van je wel. Van het weekend weer eens koken volgens Ottolenghi.
Japs. Duikt af en toe nog op hier zelfs.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zitten dingen tussen die lekker kunnen zijn ja
Leeft M ook nog
Ach, shit happens.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Pechvogel, kus op je auw dan maar
(ja dat helpt niet, maar goed bedoeld)
Genoeg om die operatie niet te willen tot het niet anders meer kan. En nu hoeft het niet ook.quote:
Broccoliquote:
En lekker als het meer dan genoeg is.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is ook lekker!
Wat voor eentje heb jij aangeschaf?
Ook lekker jaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Broccoli![]()
Worteltjes![]()
Biefstuk![]()
Witvis![]()
Daar heb ik wel lekkere dingen mee gebouwd.
Fijn dat het dan nu zo goed gaat dat je uit kunt stellen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Genoeg om die operatie niet te willen tot het niet anders meer kan. En nu hoeft het niet ook.
Je bent aan het voordrinken?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Ook lekker ja
Net als wijn nu
Als hakt hij er wel wat in
Hollandschequote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Broccoli![]()
Worteltjes![]()
Biefstuk![]()
Witvis![]()
Daar heb ik wel lekkere dingen mee gebouwd.
Het is niet uitstellen he. Het is niet nodig en hopelijk wordt het dat nooit.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Fijn dat het dan nu zo goed gaat dat je uit kunt stellen.
Menselijk hamburgertje bouwen dan maar.quote:
LAG bedoel ik. laggingquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Menselijk hamburgertje bouwen dan maar.
Stapelennnnnn
Was nasi bij!quote:
lagging and stalling, mooie woorden datquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |