seizoen 2 is wel wat minder, maar als ik aan een serie begin dan wil ik hem ook afkijkenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 1 gekeken, niet tot het einde. Vond het niet veel.
Uhhh, 2/10quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je moeder? Meestal zit zoiets wel in de familie ja.
Dat is wel een mooi streven. Maar er zijn zoveel seriesquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
seizoen 2 is wel wat minder, maar als ik aan een serie begin dan wil ik hem ook afkijken
Neem je dan eerst een paar nakkies alvorens je een amerikaanse versie van voetbal gaat boefenenquote:
Levensgenieter.quote:
ik volg ook veel seriesquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is wel een mooi streven. Maar er zijn zoveel series.
Kan het niet helpen dat het zo heet.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Neem je dan eerst een paar nakkies alvorens je een amerikaanse versie van voetbal gaat boefenen
Ook al alcoholist?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:47 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb een emmer thee gezet in plaats van een neut te drinken..
Ik weet niet wat het is.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kan het niet helpen dat het zo heet.Ik had van jou wel een compliment verwacht.
#trainenforlife
Voetbal, maar dan binnen en op kunstgras en boarding om het veldje. Kapot gaan iig.quote:
Kijk maar uit dat er niet nog wat nageboorte naar buiten klotst als je een sprintje trektquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Voetbal, maar dan binnen en op kunstgras en boarding om het veldje. Kapot gaan iig.
Godsammequote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:51 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat er niet nog wat nageboorte naar buiten klotst als je een sprintje trekt..
Log uit.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:51 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat er niet nog wat nageboorte naar buiten klotst als je een sprintje trekt..
pannaveldjequote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Voetbal, maar dan binnen en op kunstgras en boarding om het veldje. Kapot gaan iig.
niets voor mijquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De Target Man die een beetje voorin blijft hangen en te dik is om te sprinten?quote:
Wow.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:51 schreef Befbekje het volgende:
[..]
ben niet dik hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De Target Man die een beetje voorin blijft hangen en te dik is om te sprinten?
Afpakken en afgeven die bal, klaar.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Amateur backs die de halve marathon rennen tijdens een wedstrijdje![]()
Rotschop uitdelen en afgeven bedoel jequote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Afpakken en afgeven die bal, klaar.
Doe liever elleboogjes gevenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Rotschop uitdelen en afgeven bedoel je
Daar moeten wij het van hebben helaasquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die onnodige meters maken op het voetbalveld.
Werkpaarden![]()
![]()
![]()
Stijn Vrevenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Rotschop uitdelen en afgeven bedoel je
zou niet in het team passenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Daar moeten wij het van hebben helaas
vechtvoetbal
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:51 schreef Befbekje het volgende:
[..]
VBL is mijn levenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom maken mensen zich daar druk om?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |