Dus echt in je puberteit.. Wow.. Je zal wel dik zijn geweestquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb van mn 12e tot 19e gedronken.
Waarvan 16e tot 19e dagelijks.
En laatste jaar die topkwantiteiten.
Rot op.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Wetherspoons is best okay toch. Hebben ook vaak local craft beer beschikbaar.
Vorig jaar geweest. Goed zoals altijd. Ben nog nooit in Turkije geweest en dat is momenteel spotgoedkoop.quote:
juist niet hequote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:23 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dus echt in je puberteit.. Wow.. Je zal wel dik zijn geweest?
Niet iedereen is #viesdik als ze elke dag zuipen....quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:23 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Nee, dat valt eigenlijk goed mee.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:23 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ja dat is niet zo raar hequote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben nog nooit in Turkije geweest en dat is momenteel spotgoedkoop.
In een afkickkliniek is vrijwel iedereen viesmager.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet iedereen is #viesdik als ze elke dag zuipen....
Yep. De criteria hebben we eerder vanavond doorgesproken :quote:
vriendin van mij wordt ook niet dikker. Die drinkt elke dag toch wel 3-4 biertjes.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In een afkickkliniek is vrijwel iedereen viesmager.
doe portugalquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. De criteria hebben we eerder vanavond doorgesproken :
1. Het aantal glijbanen
2. Meerdere zwembaden
3. Gratis ijsjes kunnen halen de hele dag.
Ik heb ook wel eens gelezen dat het lichaam van alcoholisten geen voedingsstoffen meer kunnen opnemen na een tijdje.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vriendin van mij wordt ook niet dikker. Die drinkt elke dag toch wel 3-4 biertjes.
Als ik dat doe dan gaat het helemaal mis
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. De criteria hebben we eerder vanavond doorgesproken :
1. Het aantal glijbanen
2. Meerdere zwembaden
3. Gratis ijsjes kunnen halen de hele dag.
Is niet gezond hoor zoveel drinken.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:26 schreef Befbekje het volgende:
Tering.. Ik hoef alleen maar naar bier te kijken of ik kom al kilo's aan.. En ik krijg altijd honger.. Maar ik vreet eigenlijk sowieso de gehele dag..
Ja tochquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]Prachtig. Dat zijn mooie criteria.
Ik drink eigenlijk alleen bier en wijn.. Nooit sterke drank.. Dat maakt volgens mij al een heel verschil..quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is niet gezond hoor zoveel drinken.
Zeker niet in de puberteit.
Daarom nu kapotte lever, slecht geheugen,
ben je alcoholist als je elke dag 3-4 biertjes drinkt?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gelezen dat het lichaam van alcoholisten geen voedingsstoffen meer kunnen opnemen na een tijdje.
Ik weet niet of dat klopt.
Is niet op deze criteria te zeggen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ben je alcoholist als je elke dag 3-4 biertjes drinkt?
hoe oud is iequote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja toch
Vorig jaar voor het eerst met 'm op vakantie geweest. Ook naar een hotel met 3 glijbanen. Hij heeft het er nog dagelijks over. De gele glijbaan, de bochtglijbaan en de supersnelle glijbaan
doe dan griekenland ofzoquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja toch
Vorig jaar voor het eerst met 'm op vakantie geweest. Ook naar een hotel met 3 glijbanen. Hij heeft het er nog dagelijks over. De gele glijbaan, de bochtglijbaan en de supersnelle glijbaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |