SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
o Mensen die aan de OP zitten
Manuela Kemp was een kanjer, vroegâh..
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2017 17:15:06 ]
Dat wordt een avondje op de bank.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:16 schreef kapiteintje het volgende:
Hk, ik heb nog geen concrete plannen.
Die heb je snel gevondenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:12 schreef Elan het volgende:
http://partyflock.nl/user/50800:stroker
Drizzt in zijn hardcore-fase
the voice?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat wordt een avondje op de bank.
Ik ben alleen, wordt Netflix.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat wordt een avondje op de bank.
Gore zeug.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep
Apostrof staat juist.. Befbekje is in deze geen bezittelijk voornaamwoord.. Eet zequote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De apostrof in de TT staat trouwens verkeerd. Moet vóór de s staan.
Wat ben jij dom zeg.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De apostrof in de TT staat trouwens verkeerd. Moet vóór de s staan.
What the fuckquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zalmlasagnequote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als je Befbekje's schrijft, gebruik je Befbekje als bezittelijk voornaamwoord voor home.. En da klop nie..quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jij heet Befbekje (en niet Befbekjes):
Befbekje is home!
Befbekje's home!
Jatog.
#viesdik van de snackbar.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Weet nog niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat is hier zo raar aan?quote:
Matige keuzes.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoals altijd patat pinda met een rundvleeskroket.
Saai zegquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoals altijd patat pinda met een rundvleeskroket.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bruine bonen SOEP. Dat eten ze in de finale van Fear Factor
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bruine bonen SOEP. Dat eten ze in de finale van Fear Factor
WrapsGODquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |