75 Op de wapens alleen alquote:
Die rechter is echt mooi gelukt vind ikquote:Op donderdag 27 april 2017 17:21 schreef Charged het volgende:
Heb zelf iets van een soort van een dipje,druk met werk..je wilt eraan verder gaan,zet alles uit en 3 uur later heb je eigenlijk nog niks gedaan.
Tandje terug en het weer voorzichtig oppakken.
De F-104 eens langs de F-105 gezet..gaat wel lukken.
Ik gebruik modelbouw om te onthaasten maar als het drukke tijden zijn blijf ik mezelf naaien..te moe om nog iets te doen.
[ link | afbeelding ]
Thnx,maar die is dan ook echt correct,nr's,Orpheus,tanks,logo's..alles klopt bij de F-104,de crew chief van de echte is erbij betrokken geweest.quote:Op donderdag 27 april 2017 18:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
75 Op de wapens alleen al
[..]
Die rechter is echt mooi gelukt vind ik
Die blauw/zilveren moet eens afgemaakt worden..ik denk ondertussen al een 14/15 jaar geleden zo in de kast gezet.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 20:51 schreef Faxie het volgende:
Die auto's zijn ook erg goed gelukt moet ik zeggen
Erg toffe foto!quote:Op woensdag 10 mei 2017 04:37 schreef -PesteNoire- het volgende:
[ afbeelding ]
Foto gemaakt van Duitse tank en foto bewerkt. Heb dit ding in 2008 gemaakt, de enige tank die nog intact is. Bij mijn Tiger tank is het kanon afgebroken (waarschijnlijk gebeurd toen ik dronken was).
Oeh, zo even kijken.quote:
Ben benieuwd, die heb ik ook nog liggen hierquote:Op donderdag 11 mei 2017 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oeh, zo even kijken.
Inmiddels ben ik maar even verder gegaan met de RG Sinanju.
[ afbeelding ]
Inmiddels ook bijna klaar met been twee. Weer eens wat tempo er in brengen.
Je bedoelt figurepainting en resin kits enzo?quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:03 schreef dyonvbaal het volgende:
Hey hallo![]()
Ik zie heel veel mooie mechs en voertuigen voorbij komen. Zijn er ook mensen die filmfiguren/stripfiguren en dergelijke als bouwpakketten hebben?
Ik hoor verhalen over hoe hij makkelijk omvalt / met de armen zakt. Maar de kit zelf is vermakelijk genoeg.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben benieuwd, die heb ik ook nog liggen hier
Yepquote:Op donderdag 11 mei 2017 22:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je bedoelt figurepainting en resin kits enzo?
Het rode armor,zelf gespoten?quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oeh, zo even kijken.
Inmiddels ben ik maar even verder gegaan met de RG Sinanju.
[ afbeelding ]
Inmiddels ook bijna klaar met been twee. Weer eens wat tempo er in brengen.
Ben benieuwd,ziet er goed uit!quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee. Voorgekleurd kunststof.
Maar hij wordt nog candy red.
Wil ik ooit wel doen. Heb een paar pinups van Masterbox maar verder nog niets.quote:
Het is wel iets dat ik graag wil gaan doen, maar op het moment nog niet dusquote:Op donderdag 11 mei 2017 22:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wil ik ooit wel doen. Heb een paar pinups van Masterbox maar verder nog niets.
Doe jij dat dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |