Er moet toch een definitie aan hangen om het te benoemen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:19 schreef Che_ het volgende:
Noemen jullie al deze shit serieus 'pesten'
quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er moet toch een definitie aan hangen om het te benoemen.
[..]
Ik heb al gegeten. Lasagne.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
maar goed, wat gaan jullie eten vandaag?
Op de basisschool hadden we een keer iemand z'n schoenen verbrand. DAT was pestenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:19 schreef Che_ het volgende:
Noemen jullie al deze shit serieus 'pesten'
Typischquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Op de basisschool hadden we een keer iemand z'n schoenen verbrand. DAT was pesten
Wou net zeggen, je eet toch niet 1x en dan niet meer? vanavond weer lasagne?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb al gegeten. Lasagne.
'Ns kijken wat ik vanavond eet.
Nee joh, gewoon een paar broodjes. Ben al vies dik.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wou net zeggen, je eet toch niet 1x en dan niet meer? vanavond weer lasagne?
Tardis gaat droge worst etenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
jij haringquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Tardis gaat droge worst eten
Nee ze had geen zin zei ze.quote:
Echt waarquote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oh ja ik kan vanavond niet bedenk ik me ineens
smoothies en humus sandwichesquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
Primaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:11 schreef Amarantha het volgende:
Laten we een keer een dag lang op niemand zeuren in deze SC.
Van hoink?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Tardis gaat droge worst eten
true.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon een paar broodjes. Ben al vies dik.
Pussy and assquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
Heb humus laatst ontdekt... waar is dat lekker mee? vond humus met kip wel lekker.quote:
Ga naar Amelandquote:
Ik ook.quote:
Nicequote:
Vind met kaas ook wel lekker.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb humus laatst ontdekt... waar is dat lekker mee? vond humus met kip wel lekker.
Spruitenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
brood en grilde groentequote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb humus laatst ontdekt... waar is dat lekker mee? vond humus met kip wel lekker.
Je moet geplukte kip blenden met walnoot. Met een mixer of blender ofzo.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
naar kantoor moeten komen om geld te verdienenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:29 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd alle drie de slappe lach hier op kantoor mooi manhopen dat ik nu tot 17:00 ongestoord kan fokken.
ZO verdien je centen godverdomme
Fantastisch Noel! Veel fokplezier nogquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:29 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd alle drie de slappe lach hier op kantoor mooi manhopen dat ik nu tot 17:00 ongestoord kan fokken.
ZO verdien je centen godverdomme
huh? ik heb zo'n 9602 dagen geslapen zonder en zo'n 4 dagen met wiet consumptiequote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:30 schreef Drug het volgende:
[..]
vind je dat lastig met bepaalde dingen? slaap?
Zoals het er staat. At altijd gewoon normaal eten.quote:
Nog speciale kaas ofzo?quote:
ielquote:
Gras verbranden?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:31 schreef zeer het volgende:
[..]
huh? ik heb zo'n 9602 dagen geslapen zonder en zo'n 4 dagen met wiet consumptie
denk dat ik het wel red
ga me hierna vertellen dat je nog nooit Sriracha hebt gehad?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
Zoals het er staat. At altijd gewoon normaal eten.
waanzin inderdaadquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:32 schreef zeer het volgende:
pakketje wat door de post nl zgn bij de sigarenwinkel om de hoek was afgeleverd is zojuist bezorgd door de dhl
mad world
Het is juist de bedoeling dat dat soort dingen niet lastig worden hè. Gewoon ook zonder drugs kunnen functioneren.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:30 schreef Drug het volgende:
[..]
vind je dat lastig met bepaalde dingen? slaap?
Ja bedoel ook humus op brood met nog wat er op...quote:
sla tomaat avo komkommer wortelquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja bedoel ook humus op brood met nog wat er op...
Oja is ook een goeie.. beetje paprika grillen enzo
Bij jonge vind ik pittige van de AH lekker.quote:
Heb nog nooit soa's gehad idd.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:32 schreef zeer het volgende:
[..]
ga me hierna vertellen dat je nog nooit Sriracha hebt gehad?
Klinkt wel goedquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je moet geplukte kip blenden met walnoot. Met een mixer of blender ofzo.
Dat is humus deluxe
haha okquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:31 schreef zeer het volgende:
[..]
huh? ik heb zo'n 9602 dagen geslapen zonder en zo'n 4 dagen met wiet consumptie
denk dat ik het wel red
12-05-15, ik zou het niet doenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:34 schreef zeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook lekker mijn vegan vrienden.
Thanksquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij jonge vind ik pittige van de AH lekker.en dan ook met komkommer.
Is ook makkelijk zelf te maken, maar was in de bonus afgelopen week.
quote:
Dat is zeker waanzin.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zonder condoom gaysex hebben terwijl er 1 hiv heeft, dat is waanzin
Wie van jullie heeft dat?quote:
Meuk van mazaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:34 schreef zeer het volgende:
[ afbeelding ]
o weet ik niet, als beide paden dezelfde bestemming hebben, kies ik voor degene met het mooiste uitzicht😁😁quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is juist de bedoeling dat dat soort dingen niet lastig worden hè. Gewoon ook zonder drugs kunnen functioneren.
Zieke smaakexplosion in je mondquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb nog nooit soa's gehad idd.
[..]
Klinkt wel goedsowieso die walnoot er bij ook.
Ja je deed het vroeger ook al met IsaacCuencaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:36 schreef Catkiller het volgende:
Ben echt helemaal gelukkig dat Noel die nare TARDIS. aanpakt, normaal ben ik altijd bang voor hem maar met hulp durf ik wel.
Ik snap dit niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja je deed het vroeger ook al met IsaacCuenca
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:34 schreef zeer het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een droeftoeter was dat.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja je deed het vroeger ook al met IsaacCuenca
Is het recept van zijn 5 sterren restaurant manquote:
En hij pestte mijquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:37 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Wat een droeftoeter was dat.
ja echt? denk je voor nicotine of cannabis?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:34 schreef zeer het volgende:
[..]
merk wel echt m'n verslavingsgevoeligheid
Ik lees toch liever verhalen over Dima zijn dikke zaad als ik moet kiezen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:38 schreef Chai het volgende:
Whehe. Zat net te kakken toen de bel ging voor een pakketje, dus kon niet open doen.
Zie ik hem weer aan komen lopen, doe ik de deur open, heeft hij hem net afgegeven bij een ander nummer.Allemaal extra tijd en moeite gekost doordat ik ff lekker zat.
Maar ja, verwachtte zelf geen pakketjes en wist verder ook van niks, dus ga ook niet haasten dan.
wel over datumquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:34 schreef zeer het volgende:
[ afbeelding ]
cannabis, heb geen tabak maar kruidenmengselquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:38 schreef Drug het volgende:
[..]
ja echt? denk je voor nicotine of cannabis?
Hoe kun je verslavingsgevoelig voor een van de twee zijn dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:38 schreef Drug het volgende:
[..]
ja echt? denk je voor nicotine of cannabis?
wat voor kruidenmengsel?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:39 schreef zeer het volgende:
[..]
cannabis, heb geen tabak maar kruidenmengsel
ja kan hoor maar niet allemaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |