Haha bradgebash xdquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:10 schreef Catkiller het volgende:
Ik luister dit en weet niet waarom, heb wel General Lee stickers besteld voor op mijn Twingo.
Hopelijk ziet Noel het voor deze keer door de aan nicotinegebrek trillende vingers.quote:
Even daar gelaten wie je verdedigt... pesten is pesten he.. niet goed te praten.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Voor we verdergaan, is Niels nu echt de persoon die je wil verdedigen en waar je achter wil staan? Die minderjarige meisjes benadert en vrouwen gebruiksvoorwerpen vindt? Is dat ECHT de man aan wiens kant je wilt staan?
Zo ja, ga je gang, vuur alles wat je hebt.
Saai.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:11 schreef Amarantha het volgende:
Laten we een keer een dag lang op niemand zeuren in deze SC.
Slecht gedrag voor een crewlid zeg.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
Heb verder niks tegen je hoor tardis, vind het gewoon hypocrip thats all
Niets hypocriets aan hoor, je mag mij pesten, geen probleemquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
Heb verder niks tegen je hoor tardis, vind het gewoon hypocriet thats all
Ik ben op het forum gewoon een user, bitchboi.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Slecht gedrag voor een crewlid zeg.
Daar zat ik ook al aan te denken.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Slecht gedrag voor een crewlid zeg.
ja denk zeg het er maar even bij, niet iedereen kan even goed incasseren.quote:
Wegwezenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:11 schreef Amarantha het volgende:
Laten we een keer een dag lang op niemand zeuren in deze SC.
Dat je gewoon bent dat weet iedereen ja, dertien in een dozijntjequote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben op het forum gewoon een user, bitchboi.
Ik zie jou altijd bij de kerk in de hegolsom ik pak je een keerquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niets hypocriets aan hoor, je mag mij pesten, geen probleem
Want omdat Braddie een Twingo heeft mag ik dat niet?quote:
Niet schuimbekkenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat je gewoon bent dat weet iedereen ja, dertien in een dozijntje
Vind je dat ik Niels echt pest?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Even daar gelaten wie je verdedigt... pesten is pesten he.. niet goed te praten.
Jammer dat je dat niet ziet.
Vind jou meer een type voor een toyota aygoquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Want omdat Braddie een Twingo heeft mag ik dat niet?
ik blokc jequote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zie jou altijd bij de kerk in de hegolsom ik pak je een keer
Jij bent dat met de vijlighijds vestje ik pak je een keer
Wacht maar ik ga je pakken
Tot morgen
Het klopt wel maar is altijd zo dom, is iemand mod in een stukje forum en dan gaat hij helemaal los in een ander stuk, je bent toch beetje een voorbeeld met je blauwe naampje en zo. :Squote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken.
gewoon wil ik niet zeggen. ur spezialquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben op het forum gewoon een user, bitchboi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |