Vind ik toch een behoorlijk ding om mee te nemen hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:15 schreef DJ_ het volgende:
[..]
6.2 inch is het scherm, het hele geheel zou misschien eens 10 inch zijn in de breete.
wat neer komt op 25cm ongeveer.
valt best mee toch ?
Oh Dragonball en streetfighter komt er ook nog voor uit.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Setsuna geen launchgame, net als Puyo Puyo. Dat is wel jammer, 3 maart dus alleen Zelda voor Roy.
What the fuck? Dat is nogal een prijsverhoging voor de PAL regio's. Laatste jaren was het meestal dollar = euro. Zwaar kut. Dacht dat de huidige prijzen in de webshops placeholders waren.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:17 schreef Aether het volgende:
¤330 @ Amazon DE
https://www.amazon.de/gp/(...)pages00?ie=UTF8&th=1
[ afbeelding ]
In die stad valt het nogal tegen ja. Minder dan GTA5.......op de PS3/360.quote:
Karig.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Setsuna geen launchgame, net als Puyo Puyo. Dat is wel jammer, 3 maart dus alleen Zelda voor Roy.
Waarom niet bij Bol, MediaMarkt of Gamemania? Voor de prijs hoef je niet naar het buitenland toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:45 schreef chibibo het volgende:
Reserveren bij Amazon.de is weer mogelijk (eerder vandaag was de Switch niet meer beschikbaar), dus gelijk maar gedaan. Breath of the Wild kan echter nog niet besteld worden; ik krijg tenminste alleen de Wii U-versie te zien als ik zoek.
Ik moet naar het buitenland omdat ik zelf in het buitenland zit.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom niet bij Bol, MediaMarkt of Gamemania? Voor de prijs hoef je niet naar het buitenland toch?
Ik heb gehoord 70...quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:11 schreef DJ_ het volgende:
Heeft iemand idee wat de normale prijs is voor de pro controller ?
Heb net een pre-order geplaatst bij nedgame, maar die vragen gewoon 74 euro voor een pro
Schandaligquote:
Ben benieuwd. Fire Emblem Legends lijkt me te vroeg, 3DS heeft al twee delen gekregen. Iemand een idee?quote:A Fire Emblem Nintendo Direct is coming next week on 1/18!
65 bij Bolquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:11 schreef DJ_ het volgende:
Heeft iemand idee wat de normale prijs is voor de pro controller ?
Heb net een pre-order geplaatst bij nedgame, maar die vragen gewoon 74 euro voor een pro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |