Maar waarom mag noel je dan niet pesten?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niets hypocriets aan hoor, je mag mij pesten, geen probleem
Maak mijn medische conditie niet belachelijkquote:
wow baequote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:13 schreef Drug het volgende:
[..]
gewoon wil ik niet zeggen. ur spezial
Doe eens rustig hansquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maak mijn medische conditie niet belachelijk
Dat geldt dan toch ook voor het pesten van Tardis door jou en Noel? Maar dat zullen jullie wel weer gaan bagatelliseren. Dan is de cirkel weer rond.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Even daar gelaten wie je verdedigt... pesten is pesten he.. niet goed te praten.
Jammer dat je dat niet ziet.
Dat dusquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
Heb verder niks tegen je hoor tardis, vind het gewoon hypocriet thats all
Bedankt, denk ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vind jou meer een type voor een toyota aygo
Ja. Stelselmatig en helemaal met bijval.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vind je dat ik Niels echt pest?
Braddie klopt, zijn inconsistente manier met vlogs omgaan is hilarisch en dat licht ik graag uit. Maar vind je dat ik Niels echt pest?
Dat mag hij zeker, dat zei ik eerder al, vrij forumquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar waarom mag noel je dan niet pesten?
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat geldt dan toch ook voor het pesten van Tardis door jou en Noel? Maar dat zullen jullie wel weer gaan bagatelliseren. Dan is de cirkel weer rond.
[..]
Dat dus
Niet meer dan dat jij altijd met Chloro hebt.quote:
Nou dan, waar hebben het dan nog over.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja. Stelselmatig en helemaal met bijval.
jellyquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet meer dan dat jij altijd met Chloro hebt.
En toch komt dit ook weer over als of je er wel mee zitquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat mag hij zeker, dat zei ik eerder al, vrij forumik zei zelfs nog dat ik hem zijn gelukje gun aangezien hij niet veel verder komt dan dezelfde homograpjes en huilgrapjes. Nou die komt vet binnen (net als hoink haaahaha) dus hij gaat z'n gang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |