Ander loop je even mee naar de winkel, koop ik een geranium voor je.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 09:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt liever dat we over jou praten?
een biseksuele veganist.. hoe hipster wil je het hebbenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 09:06 schreef NoelGallagher het volgende:
vandaar die kkplant in zn ui natuurlijk, veganfekkit
Ehhh nee bedanktquote:Op vrijdag 13 januari 2017 09:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ander loop je even mee naar de winkel, koop ik een geranium voor je.
welke plant?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 09:06 schreef NoelGallagher het volgende:
vandaar die kkplant in zn ui natuurlijk, veganfekkit
ben niet meer bi ben nu stonerquote:Op vrijdag 13 januari 2017 09:07 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
een biseksuele veganist.. hoe hipster wil je het hebben
je kan niet oneindig veel ballen in de lucht houden hehquote:Op vrijdag 13 januari 2017 09:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
ohja als er iets bij komt moet er ook wat af
En lakitu was in mijn herinnering ook wel oke.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 09:07 schreef NoelGallagher het volgende:
dacht al kan helemaal niet want lakitu kwam uit damsco
schaakplant!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 09:10 schreef zeer het volgende:
[..]
je kan niet oneindig veel ballen in de lucht houden heh
had anders een testikel ingeleverd.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 09:10 schreef zeer het volgende:
[..]
je kan niet oneindig veel ballen in de lucht houden heh
Ja klopt. wel wijsneusje maar hey wie was dat niet toenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 09:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En lakitu was in mijn herinnering ook wel oke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |