nee joh 2008/2009quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:47 schreef zeer het volgende:
[..]
is echt 2005 of zo geweest volgens mij
volgens mij is dat anaal palen iig super lang geledenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
serieus? nee toch? heb haar wel eens zien posten volgens mij
geen idee. Heb daar alleen verhalen over gehoord toen.quote:
Haha dit herinner ik mij nog welquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Actie op geld op te halen. Mod/user SHE zegt: "als jullie 10k ophalen krijgen donateurs mijn naaktfoto's (SHE.rar)." Nou actie loopt als een tiet ineens.
En tien het geld binnen was zei ze: "ja ga dat toch niet echt doen loller" maar heel veel mensen hadden puur gedoneerd vanwege haar geile lijf. Die heeft dat toen met een permban moeten bekopen maar mensen wilde geld terug enzo. Maanden lang gezeik over geweest.
Hij is op FOK!vakantie door zijn gedachten aan Mozy en mij die hij niet langer voor zich kon houden.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
in zijn fb topic. Niks ergs maar hij denkt blijkbaar aan je
jij hebt tussen 2007-2014 hooguit 2 weken op fok gezeten.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja, toen had ik ongetwijfeld een ban te pakken
ik hoorde het. Was ook wel te verwachten dat hij een ban zou oplopenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij is op FOK!vakantie door zijn gedachten aan Mozy en mij die hij niet langer voor zich kon houden.
wie?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij is op FOK!vakantie door zijn gedachten aan Mozy en mij die hij niet langer voor zich kon houden.
oh wat heb ik gemist?quote:
quote:
quote:Geen zorgen Mozy, ken nog wel een paar aardige vrienden die houden van verhaal halen bij snitches ;s
Je adres is ook niet moeilijk te vinden
Watch your back bro
Deze acc mag ook weg
in 2011 had ik jaar en toen was ik net paar weken terug bam perm. daarvoor paar keer half jaartje maandje hier maandje daarquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
jij hebt tussen 2007-2014 hooguit 2 weken op fok gezeten.
en toen ging je rare dingen naar de admin-email sturen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
in 2011 had ik jaar en toen was ik net paar weken terug bam perm. daarvoor paar keer half jaartje maandje hier maandje daar
Mijn god wat is het ook een figuur zegquote:
Begin er aan te wennenquote:
er is een positieve relatie tussen jouw kont en mijn dick vriendquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:57 schreef zeer het volgende:
er is een positieve relaties tussen de bans van NG en mijn fok beleving
kweenie van Chai begreep ik dat je een kleintje hebt dus weet niet of je de kantjes raaktquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
er is een positieve relatie tussen jouw kont en mijn dick vriend
raar is relatiefquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
en toen ging je rare dingen naar de admin-email sturen.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zo weinig caren en mij tegelijkertijd zo enorm haten. Vind het echt een eer hoor.
zon grote asser ja?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:58 schreef zeer het volgende:
[..]
kweenie van Chai begreep ik dat je een kleintje hebt dus weet niet of je de kantjes raakt
ja nadat de vaste klanten hier op de hoogte zijn van zijn vertrek kunnen we maar beter doen alsof hij nooit bestaan heeft.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:57 schreef zeer het volgende:
en wicky wint opnieuw
miss kunnen jullie beter hem gewoon doodzwijgen dan heeft 'ie ook niet zo'n enorme beloning voor z'n gedrag
Wilde er net over beginnen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jeetje. Meloewa heeft een psychose gehad vannacht zie ik jemig
Mss toch ook maar eens savonds en snachts op FOK! vertoevenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jeetje. Meloewa heeft een psychose gehad vannacht zie ik jemig
Hallo 2notenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Herkenbaarvies stalkerdebieltje is het.
hey haagsequote:
pls no, gone and forgotten wat mij betreft.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 09:00 schreef Kurovski het volgende:
Oh, gaan we het nu twee dagen hebben over de ban van Wicked.
dat ik jou nooit eerder ben tegengekomenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:57 schreef zeer het volgende:
er is een positieve relaties tussen de bans van NG en mijn fok beleving
jawelquote:Op vrijdag 13 januari 2017 09:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dat ik jou nooit eerder ben tegengekomen
Je hebt liever dat we over jou praten?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 09:00 schreef Kurovski het volgende:
ja, wat een hoop gelul stond erin hequote:Op vrijdag 13 januari 2017 09:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
hahahahhahah ik heb die mailtjes gezien vriend
what did he do?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 09:00 schreef Kurovski het volgende:
echt heel triest jaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 09:02 schreef Mozy het volgende:
Ng. Zeer is lakitu. Heb je dat nogsteeds niet door?waarom denk je dat ie zi triest is.
wat? ga weg? meen je dit?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 09:02 schreef Mozy het volgende:
Ng. Zeer is lakitu. Heb je dat nogsteeds niet door?waarom denk je dat ie zi triest is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |