zwaar levenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 01:07 schreef Neverknown het volgende:
ohhh chill volgensmij komen ze hem gratis ophalen als ik een ophaal afspraak maak :$
pfoee scheelt me stress al moet ik morgen vroeg opstaan om dat ding te ontvangen dan naaar mn laptop om een ophaal afspraka te maken
ja gewoon onnodige stresssquote:
ik kan niet tegen te lang kijken. Heb dat ook in supermarkt. Dan word ik ineens para en moet ik weg bijv.quote:
doe je dat ook zo met mannen?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 01:16 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ik kan niet tegen te lang kijken. Heb dat ook in supermarkt. Dan word ik ineens para en moet ik weg bijv.ik kan er niet tegen zeg maar maar doe het wel omdat ik niet keuzes kan maken twijfelaar.
ja ze heeft niet zo'n goed trackrecord wat mannen betreft dus vandaar mijn vraagquote:Op vrijdag 13 januari 2017 01:19 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
dan zou ik eventueel nog kans kunnen maken op een vriendin als dat zo is
jawel ook. Dat ik iemand niet kan dumpen maar ook niet kan houden maar dan word ik ineens nuts of zo.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 01:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja ze heeft niet zo'n goed trackrecord wat mannen betreft dus vandaar mijn vraag
lolwutquote:Op vrijdag 13 januari 2017 01:23 schreef Neverknown het volgende:
[..]
jawel ook. Dat ik iemand niet kan dumpen maar ook niet kan houden maar dan word ik ineens nuts of zo.
nee doe normaalquote:Op vrijdag 13 januari 2017 01:22 schreef Drug het volgende:
zou ik die lenthe doneren en username verandere in Daddyissue?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |