wanneer je wil, wel bij mij osso, hier goeie chillingsquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:30 schreef Neverknown het volgende:
[..]
zeg mr wanneer ga jij we doen samen
wat?quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar PeZu nee nooit gedaan weet niet toch beetje huiverig voor
Mijne ook maar verander het altijd terug want is hoofdletters niet waardquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:32 schreef Mozy het volgende:
TARDIS is die tampoholy shit mijn telefoon typt nu uit zichzelf TARDIS met hoofdletters
gore hond dat t is. Met zijn opso fetisj.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mijne ook maar verander het altijd terug want is hoofdletters niet waard
Zet er een punt achterquote:
ok als je mak aan begint is het vrij harmlessquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar PeZu nee nooit gedaan weet niet toch beetje huiverig voor
mak aan akkeloquote:
haha bedoeltquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is dit dubbelzinnig bedoelt
wat? bruin? anaal? balhaar waxen?quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok als je mak aan begint is het vrij harmless
Ik wil niet dat jij er een punt achter zet. Kan jou echt niet missen poepie.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zette hij er maar een punt achter.
xtc popjequote:
quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik wil niet dat jij er een punt achter zet. Kan jou echt niet missen poepie.
haha gebeurdquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Had een d maar dacht nee t staat beter gvd gebeurd me te vaak
jouw comfortzonequote:Op donderdag 12 januari 2017 23:32 schreef Drug het volgende:
[..]
wanneer je wil, wel bij mij osso, hier goeie chillings
Jaquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is dit dubbelzinnig bedoelt
deze man heequote:
spinal en steenquote:
A slang pronoun, originated in the DC metro area, used in place of someone's namequote:
yung money enzo. Ken je niet?quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
A slang pronoun, originated in the DC metro area, used in place of someone's name
Used randomly or in mid-sentence
1. What's up yung
2. Yung, you missed Backyard last night they cranked!
O oke bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |