Alleen deze had een sleutelquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
The postman always rings twice.
Zelf gemaaktquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
He jij hebt ook al van die aparte smileys..
Doe maar gek.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:13 schreef chufi het volgende:
Gewoon zn account gebruiken en bestel maar
Heb je al wel een platte?quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:16 schreef Stien_Struis het volgende:
Mijn TV is inmiddels best alweer oud eik.
Heb het ding keer met een dikke PC samen gekocht van iemand die snel geld nodig had, alles zat erbij, dozen bonnen en de hele mikmak.quote:
Is OK Piet.. Zolang je er happy mee bent..quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:24 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heb het ding keer met een dikke PC samen gekocht van iemand die snel geld nodig had, alles zat erbij, dozen bonnen en de hele mikmak.
Dat kun je beter mijn muts vragen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Is OK Piet.. Zolang je er happy mee bent..
Oh ja .... Is ze nog wakker?quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:27 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dat kun je beter mijn muts vragen.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:27 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dat kun je beter mijn muts vragen.
Neuh.quote:
Ruim 2 jaar nu.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:16 schreef Stien_Struis het volgende:
Mijn TV is inmiddels best alweer oud eik.
Dqs wel vroegquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:30 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Neuh.
TV staat uit nu, ben muziek aan het draaien.
Die in de slaapkamer is 1 jaar jonger dan in de woonkamer, maatje kleiner en simpeler model.quote:
Maar of ze nu slaapt weet je niet...?quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:34 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Die in de slaapkamer is 1 jaar jonger dan in de woonkamer, maatje kleiner en simpeler model.
40" is genoeg voor hier.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:34 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Die in de slaapkamer is 1 jaar jonger dan in de woonkamer, maatje kleiner en simpeler model.
Met de TV aan en muziek op de achtergrond.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar of ze nu slaapt weet je niet...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |