Hij is vooral bekend van Under the Dome, Bates Hotel en Childhood's ja.quote:Op woensdag 18 januari 2017 16:20 schreef dyonvbaal het volgende:
Hij komt me erg bekend voor... maar volgens mij alleen uit series
Mike Vogel kloptquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:49 schreef dyonvbaal het volgende:
monster in new york? Is dat cloverfield?
Nee, sorry... deze fete is al veel langer bezig dan de pas begonnen plagerijen van streepquote:Op woensdag 18 januari 2017 22:25 schreef Karstman het volgende:
Meryl Streep dus. Dan nog 1 tje maar ik weet het niet
Ja, die zit er wel inquote:
Proceed!quote:
quote:
Thank youquote:
Die zijn goedquote:Op donderdag 19 januari 2017 21:36 schreef sasquatsch het volgende:
Ik kom niet verder dan
Independence Day
Independence Day 2
quote:
Staan de screenshots op scherm 4?quote:
Asap + 1quote:
Alleen Neon Demon niet, daar zit "The" voorquote:Op vrijdag 20 januari 2017 13:47 schreef hornage het volgende:
H
One Day
R
Neon Demon
Anomalisa
Gnomeo & Juliet
Edge of Tomorrow
en dan uh...
Dat is mini-serie, kan ik niet goed rekenenquote:
Die wel natuurlijkquote:
Je hebt nog kansquote:Op vrijdag 20 januari 2017 14:18 schreef Flitspaal het volgende:
helemaal gemist dat de H en R ontbraken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stand Januari 2017:quote:
Nee.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:04 schreef dyonvbaal het volgende:
Jack Reacher deel 2? Toevallig net gekeken en ze lijkt wel een beetje op de "dochter" van
quote:In the forests of the Pacific Northwest, a father devoted to raising his six kids with a rigorous physical and intellectual education is forced to leave his paradise and enter the world, challenging his idea of what it means to be a parent.
quote:Three teenage friends, in the ultimate act of independence, decide to spend their summer building a house in the woods and living off the land.
quote:Four men who form a neighborhood watch group as a way to get out of their day-to-day family routines find themselves defending the Earth from an alien invasion.
1/3quote:
quote:
2016quote:Op zondag 22 januari 2017 12:22 schreef dyonvbaal het volgende:
No f*cking clue. Zou zeggen dat het zich ergens in de jaren '70 afspeelt? Misschien begin jaren '80
Dyon +1quote:Op zondag 22 januari 2017 12:27 schreef dyonvbaal het volgende:
Mr Church? hij staat op me HD, maar nog niet aan toegekomen om te kijken. En met de tijd waarin ik dacht dat de film zich afspeelt klopt dat volgens mij wel
quote:Op zondag 22 januari 2017 17:33 schreef sasquatsch het volgende:
Herbert Gronemeier
Carice van Houten?
Alsof dat een film is om te onthoudenquote:Op maandag 23 januari 2017 17:38 schreef dyonvbaal het volgende:
Deze jonge dame heeft ook in ghost rider 2 gespeeld
Ok, goed is zeker niet het geval. Maar zo slecht was hij toch ook weer nietquote:Op maandag 23 januari 2017 17:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alsof dat een film is om te onthouden
Ga je deze vraag ook vergeten?quote:Op maandag 23 januari 2017 18:42 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ben bang dat dit niet gaat werken verder. Dus om de vraag niet te makkelijk te maken doe nog maar 8 films met Clooney voor het punt
Ehm... jepquote:
Dat zijn er genoeg, dus goed dat je alvast verder bent gegaanquote:Op maandag 23 januari 2017 21:02 schreef Karstman het volgende:
Dan denk je ome George zit toch overal in maar dan kun je ineens niet meer op de namen komen...
Oceans 11
Oceans 12
Oceans 13
Solaris
Batman and Robin
Up in the Air
Three Kings
Burn after Reading
From Dusk till Dawn
jazekerquote:
Forum Opties | |
---|---|