Dan maar Newoundlandersquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. In mindere mate, maar alsnog geen makkelijke honden.

Dan had ik dus moeten blijven waar ik was :$quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb er twee gehad, een was zo mak als een schaap maar de andere had dat typische dominante Pyreneese Berghond karakter, als die hond niet 6-8 uur door de bossen heen had kunnen zwerven werd hij onrustig en ongelukkig

Als je de tijd hebt om er urenlang iedere dag mee te wandelen wel ja, en dan nog wilde hij graag zelf even op avontuur als hij de kans zag want aan de lijn is te suf voor zo'n beestquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan had ik dus moeten blijven waar ik was :$
Dan kon dat wellicht nog

Nu wel. Heb nu toch geen ene fuck om handenquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je de tijd hebt om er urenlang iedere dag mee te wandelen wel ja, en dan nog wilde hij graag zelf even op avontuur als hij de kans zag want aan de lijn is te suf voor zo'n beest

Hier nietquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:45 schreef Samzz het volgende:
Nou, de sneeuw blijft liggen hier. Er ligt nu vijf cm of zo.

Tien jaar moeten ze altijd wel halen, zelfs voor zo'n groot hondenrasquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nu wel. Heb nu toch geen ene fuck om handen

10 jaar geen fuck om handen hebben lijkt me dan ook weer niet handig :$quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tien jaar moeten ze altijd wel halen, zelfs voor zo'n groot hondenras

Ruilenquote:

Omg, fluffquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:41 schreef Dqod het volgende:
[ afbeelding ]
hediugbesngledbskj!!!
[..]
Dan maar Newoundlanders

Zo te zien over een uurtje even sneeuwquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ruilen?
Nee, ik ga slapen. En hopen dat m'n knie morgen geen pijn meer doet. Anders ziekenhuis bellen.

Een grote teringbende dus morgenvroegquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo te zien over een uurtje even sneeuw![]()
En dan weer regen

Hoop hier ook. Is morgen die sneeuw weg.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo te zien over een uurtje even sneeuw![]()
En dan weer regen

o dat gaat dan nog best vlot.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:45 schreef Samzz het volgende:
Nou, de sneeuw blijft liggen hier. Er ligt nu vijf cm of zo.

Nee, sneeuwquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoop hier ook. Is morgen die sneeuw weg.
We shall see. Slapen.

Schuin raam, dus is helemaal witquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:28 schreef Fripsel het volgende:
Het sneeuwt weer vet hard. Dat moet het morgen avond doen. Dan wil ik een sneeuwwandeling maken.![]()
Geen raam in je kamer dan Fax?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |