SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
o Mensen die aan de OP zittenDrizztgod
![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:02 schreef Caland het volgende:
Ik kreeg al een boze DM van ene sneakydesert. Nog nooit van gehoord. Jankerds
Ja nou, jij vind het dus geen goeie grap. Dat mag. Je reageert nogal overdreven.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:03 schreef Danny het volgende:
[..]
die totaal niet grappig is en meteen zorgt dat ik compleet genezen ben van goede doelen acties, nickchange acties, wat de fuck voor acties dan ook. Dus nogmaals; gefeliciteerd aan degenen die dit een toffe grap vinden.
jij vindquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja nou, jij vind het dus geen goeie grap. Dat mag. Je reageert nogal overdreven.
Jij quote mij en roept dat de grap voorbij is en noemt me er meteen laf bij.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Juist ja, want ik heb er iets mee te maken? Jij komt binnen en insinueert dit
Zo bekeken is 'ie wel geniaal jaquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:05 schreef Shadowkid053 het volgende:
Wel ironisch, Ripfreespeech wordt half gecensord
Geniaal is ook wat overdrevenquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo bekeken is 'ie wel geniaal ja
Dat doet GGMM altijd. Rare act is dat wel.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:05 schreef Danny het volgende:
[..]
Jij quote mij en roept dat de grap voorbij is en noemt me er meteen laf bij.
Flikker op met je zogenaamde onschuld.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:05 schreef Danny het volgende:
[..]
Sgup 'em kaput.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:05 schreef Danny het volgende:
[..]
Het is toch ook laf.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:05 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik vind je ook laf, dat kan ik ook perfect onderbouwen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:05 schreef Danny het volgende:
[..]
Je bent zelf geniaal.quote:
Even een moment van reflectie. Kan nooit kwaad.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, wat vind jij van jezelf als user?
#RipfreeSpe.....quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:06 schreef onlogisch het volgende:
Stijn. Zet de TT even terug. Of durf je dat niet nu de grote baas er is?
9/11 was dan ook inside jobquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:07 schreef Saind het volgende:
Volgens southpark worden dingen pas na 25 jaar grappig maar ik bedoel 9/11 is echt hilarisch
Al is dat wel een uitzondering.
Ik zet die TT niet terug want ik heb hem zelf weggehaald. Ik haal zo vaak #FREE[BLABLA] weg.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:06 schreef onlogisch het volgende:
Stijn. Zet de TT even terug. Of durf je dat niet nu de grote baas er is?
quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zet die TT niet terug want ik heb hem zelf weggehaald.
Je bent zelf laf om zo'n actie te misbruiken voor een debiele 'grap'. Ben er wel klaar mee. Zak erin.quote:
Ik kon het geld terugkrijgen.quote:
Hij heeft toch gewoon het geld gedoneerdquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:08 schreef Danny het volgende:
[..]
Je bent zelf laf om zo'n actie te misbruiken voor een debiele 'grap'. Ben er wel klaar mee. Zak erin.
Snap ook de conclusie totaal niet dat Caland ineens alle goede doelenacties verpest heeft. Als iemand een drol met 100 euro door de Serious Request brievenbus duwt en men is direct genezen van goede doelenacties zou Danny het dan ook logisch vinden?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja nou, jij vind het dus geen goeie grap. Dat mag. Je reageert nogal overdreven.
Dan gaat het om users. Verder kreeg ik een maand of 5 geleden te horen dat met een satirische TT niets mis was.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zet die TT niet terug want ik heb hem zelf weggehaald. Ik haal zo vaak #FREE[BLABLA] weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |