misschien kan stijn dit even fixenquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
TR gedaan voor het verdwijnen van de nummering
Die kleine tietjes zijn wel een pre.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hier lijkt ze het mannelijkst en dat spreekt pax wel aan
Jij ziet natuurlijk liever een foto van Mortaxx.quote:
je post hier niet eensquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
TR gedaan voor het verdwijnen van de nummering
nee ik heb mortaxx afgeslotenquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die kleine tietjes zijn wel een pre.
[..]
Jij ziet natuurlijk liever een foto van Mortaxx.
wat kan mij dat schelenquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:05 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
heb nog geen antwoord op vraag. je bent niet boos toch vanwege die vriend?
jaquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kunnen we dan nu eindelijk gewoon vrienden zijn
heb je een punt, weet zelf antwoort niet. wrm wilde je geaartheit weten?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wat kan mij dat schelen
vind het vooral beetje apart van jou dat jij met hem omgaat terwijl je moet doen alsof je homos haat
omdat je in het verleden wel eens wat gaye posts zette maar nu heterogedrag vertoondequote:Op donderdag 12 januari 2017 22:10 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
heb je een punt, weet zelf antwoort niet. wrm wilde je geaartheit weten?
Madquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je post hier niet eensga lekker naar vbl met elan
heterogedrag is betwistbaar, veel personen vinde vrouwbiL baffe voor homo. poste dat soort dinge overigens al toen ash die homopost poste.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
omdat je in het verleden wel eens wat posts zette maar nu heterogedrag vertoonde
waarom haal je 'gaye' uit de quote wegquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:13 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
heterogedrag is betwistbaar, veel personen vinde vrouwbiL baffe voor homo. poste dat soort dinge overigens al toen ash die homopost poste.
die vriend microft.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
waarom haal je 'gaye' uit de quote weg
doe toch niet gemeen. wil gwn antwoort geve op zijn vraag.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:14 schreef Tjacka het volgende:
laat paxcon lekker ash
Hij is mijn vriend
welke man?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Kan die man niet gewoon eens opdonderen.
oh je lijkt wel homo hater ofzoquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:16 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
doe toch niet gemeen. wil gwn antwoort geve op zijn vraag.
sryquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nou nou laten we het gezellig houden
wij zijn hier regelmatigquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mortax en HZAW hier, mijn leven is weer compleet.
Wat moet je andersquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja vooral in de nacht toch?
Het ging wel even behoorlijk los.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was geen rel hoor,
Danny kon alleen niet zo goed lezen.
Muah beetje onzinnig van hem om die username meteen weer te veranderen als hij het zelf heeft doorgevoerdquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het ging wel even behoorlijk los.
Dat kan overdag ook.quote:
Om slimmer te worden of omdat je het interessant vindt?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
boeken en lezen en documentaires kijken om slimmer te worden
zijn gewoon een paar getallen. Maar als mensen hier gaan roepen dat ze cidi gaan inlichten snap ik het wel. Icm met die ui en de posts kan dat best gezeik opleverenquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah beetje onzinnig van hem om die username meteen weer te veranderen als hij het zelf heeft doorgevoerd![]()
Alsof je dat 4045 niet opmerkt tijdens het invoeren
slimmer wordenquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan overdag ook.
[..]
Om slimmer te worden of omdat je het interessant vindt?
Ik niet.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan overdag ook.
[..]
Om slimmer te worden of omdat je het interessant vindt?
Ja dan had je al eerder moeten opmerken voor je het ging invoeren.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zijn gewoon een paar getallen. Maar als mensen hier gaan roepen dat ze cidi gaan inlichten snap ik het wel. Icm met die ui en de posts kan dat best gezeik opleveren
waar gaat dit overquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zijn gewoon een paar getallen. Maar als mensen hier gaan roepen dat ze cidi gaan inlichten snap ik het wel. Icm met die ui en de posts kan dat best gezeik opleveren
Slim zijn moet je ook bijhouden hoorquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
slimmer worden
interesses komen en gaan maar slim zijn niet
als de wereld steeds slimmer werd wel maar de mens wordt steeds dommer dus denk het nietquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Slim zijn moet je ook bijhouden hoor
denk niet dat het hem is opgevallenquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan had je al eerder moeten opmerken voor je het ging invoeren.
Raarquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
denk niet dat het hem is opgevallen
Ja, ging ff los in VBL.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat voor rellen
ik weet van niks
Nee joh, die associatie heb je toch meteen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
voor een normaal mens zijn dat maar wat getallen
neequote:Op donderdag 12 januari 2017 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, die associatie heb je toch meteen.
Misschien raakt dat cijfergedeelte door zijn ziekte in de knel. Kan hij ook niks aan doen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, die associatie heb je toch meteen.
wat is dit nu weer voor rare opmerkingquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien raakt dat cijfergedeelte door zijn ziekte in de knel. Kan hij ook niks aan doen.
Ik zie jou ook overal.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien raakt dat cijfergedeelte door zijn ziekte in de knel. Kan hij ook niks aan doen.
Welke ziekte?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:59 schreef Chai het volgende:
[..]
komt ze het hier ook verzieken met de bemoeihalserij hèquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat is dit nu weer voor rare opmerking
Terug naar klb jij
FB / Komt dit goed?quote:
Je leeft verder nogquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
komt ze het hier ook verzieken met de bemoeihalserij hè
ben wel verkoudenquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:02 schreef Chai het volgende:
[..]
FB / Komt dit goed?
[..]
Je leeft verder nog
Oh dat gun ik hem verder niet.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Danny heeft kanker toch. Beetje raar omdat hierbij te betrekken
Hier is overal iedereen verkouden.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, vandaar die verkoudheid hè
Hoi leuk, jij ook hierquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier is overal iedereen verkouden.Sterkte dan maar.
Bedankt dat je mij in deze moeilijke periode steuntquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier is overal iedereen verkouden.Sterkte dan maar.
Gaan we nog even een tienletterwoord er doorheen jagen?quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Bedankt dat je mij in deze moeilijke periode steunt
Alles om Stijn en tong80 in te halen tochquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaan we nog even een tienletterwoord er doorheen jagen?
lul niet zo dom.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alles om Stijn en tong80 in te halen toch
hoe kom je daar zo ineens bijquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jouw ondertitel is een beetje naar
op mobiel zie ik dat soort dingen nooitquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoe kom je daar zo ineens bij
Omdat ik het leuk vind misschienquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je anders dat soort postcountspelletjes spelen
veel oudere mensen schijnen zo vreemd te gaanquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat ik het leuk vind misschien
Speel ook gewoon nog steeds wordfeud op mobiel enzo.
Ik gebruik die chatfunctie niet.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
veel oudere mensen schijnen zo vreemd te gaan
doen andere dat wel?quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik gebruik die chatfunctie niet.
quote:
Geen idee. Ik speel gewoon random. Geen behoefte om met onbekende te gaan zitten praten verder.quote:
een zak watquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:28 schreef Mortaxx het volgende:
als de zak bijna leeg is houden jullie hem dan ook zo schuin boven je mond zodat de restjes eruit glijden?
Daar ben ik mee afgehaaktquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat ik het leuk vind misschien
Speel ook gewoon nog steeds wordfeud op mobiel enzo.
kan ook met chips bijvoorbeeldquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:29 schreef Sked het volgende:
[..]
ik eet eigenlijk nooit kroepoek uit de zak dus mijn antwoord is nee
oh ik eet altijd meteen hele zak leegquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:31 schreef Sked het volgende:
[..]
dat doe ik ook altijd in een schaaltje
betere snacks dan chips welquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:33 schreef Mortaxx het volgende:
crackers met kruidenboter is ook lekker
ja swsquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:28 schreef Mortaxx het volgende:
als de zak bijna leeg is houden jullie hem dan ook zo schuin boven je mond zodat de restjes eruit glijden?
jaquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:28 schreef Mortaxx het volgende:
pringles is geen chipsquote:Op vrijdag 13 januari 2017 01:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja
Vandaag deed ik dit met een pringlesbus
Eens.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 01:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
is heerlijk
Maar alleen naturel en die groene, de rest is smerig
alleen op het internet of fatoe met vriendenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 01:21 schreef Drug het volgende:
[..]
flirt je weleens met je homoseksuele component?
ok vanaf nuquote:Op vrijdag 13 januari 2017 01:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alleen op het internet of fatoe met vrienden
wil je trouwens hier blijven posten. Dan hoef ik niet steeds klb sc te checken
heb je seks met boi gehad?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 01:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alleen op het internet of fatoe met vrienden
wil je trouwens hier blijven posten. Dan hoef ik niet steeds klb sc te checken
o ok. flirt je weleens met jongens?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 01:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
uh nee
behalve als ze in het homo topic weer eens ordinair doen
ik moet ook wat eten maar die moeite ;squote:Op vrijdag 13 januari 2017 01:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alleen noodles koken en heb nog kip en wokgroente
beetje teasen om gevoel te krijgen gewild te zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2017 01:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee joh dan krijgen ze verwachtingen
alleen op fokquote:Op vrijdag 13 januari 2017 01:31 schreef Drug het volgende:
[..]
beetje teasen om gevoel te krijgen gewild te zijn
jaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 01:34 schreef Drug het volgende:
[..]
ja toch. heb je weleens chick gedatet van fok?
oh post ze hier?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 01:42 schreef Drug het volgende:
[..]
ik weet niet of ze chill vind als ik zeg
ik weet dat je paxcon bedoelt maar die heeft zich er inmiddels overheen gezet. Onze relatie is nu puur platonischquote:Op vrijdag 13 januari 2017 02:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het schijnt dat mensen hopen dat dit niet waar is.
Ik kan hier helaas geen namen bij geven.
Zekerquote:Op vrijdag 13 januari 2017 02:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik weet dat je paxcon bedoelt maar die heeft zich er inmiddels overheen gezet. Onze relatie is nu puur platonisch
quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 01:42 schreef Drug het volgende:
[..]
ik weet niet of ze chill vind als ik zeg
quote:
gewoon interesse in jouquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vanwaar deze vraag ineens?
gaat toch over fokkers datenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind wel hele directe onverwachte vraag zo uit het niets
gewoon eerlijk antwoordenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weenie goed hoe ik me moet gedragen als anderen interesse in mij tonen
oh jammerquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
misschien wil ik dat niet
geef jij dan ook antwoord?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
met welke fokkers of foksters heb jij gedate?
wat zijn datquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, in vervolg ga ik hik stik stouw liedjes aan jou richten
als je de hik hebt kun je een liedje zingen dat heet hik stik stouwquote:
ik wil geen hikquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als je de hik hebt kun je een liedje zingen dat heet hik stik stouw
en dan krijgt een ander de hik en jij niet meer
ga hoi zeggenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er zit hier een meisje in de bus; die kijkt het zaad uit je lul
hik stik stouw ik geef de hik aan jou ik geef de hik aan een andere man die de hik verdragen kanquote:
ben jij zo'n creep die dan stiekem een foto van d'r gaat maken?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Durf ik niet
En ze stapt net uit
volg haar een stukjequote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Durf ik niet
En ze stapt net uit
Nooit gedaanquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben jij zo'n creep die dan stiekem een foto van d'r gaat maken?
achter haar gaan zitten en beetje met haar haren spelenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon direct in de bus masturberen.
Waar zie je mij voor aan zegquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon direct in de bus masturberen.
Meisjesharenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
achter haar gaan zitten en beetje met haar haren spelen
Succes gegarandeerd.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon zodat je laat merken dat je haar leuk vindt toch.quote:
Stukje afknippen voor je verzamelingquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
was het lekker?quote:
wat voor een was hetquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jawel
maar had eigenlijk niet zo zin
lekkerquote:
ooh dat is zo lekkerquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:45 schreef Insomnia_ het volgende:
had vanochtend worteltaartje gegeten
zoals je weet is mijn zusje DOL op worteltaart
chocoladequote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:45 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker
welke smaak
of is het gewoon alleen kwark
jammer dat mijn zusje niet in de buurt woont om bij jou dat te eten hequote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:46 schreef supersof het volgende:
[..]
ooh dat is zo lekker
moet ik weer een keertje maken
ik zou wel weekendje naar polen willen komen om samen met je zusje worteltaart te etenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jammer dat mijn zusje niet in de buurt woont om bij jou dat te eten he
had vandaag opgepast op haar en mn broertje he hele dag.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zou wel weekendje naar polen willen komen om samen met je zusje worteltaart te eten
Respect voor ouders.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had vandaag opgepast op haar en mn broertje he hele dag.
nu ben ik gebroken
snap niet hoe dat mogelijk is elke dag
straks moet je zelfquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had vandaag opgepast op haar en mn broertje he hele dag.
nu ben ik gebroken
snap niet hoe dat mogelijk is elke dag
graag reagerenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:17 schreef JanCees het volgende:
Net als vorig jaar:
Wat vonden jullie HET lied van 2016?
jij toch ookquote:
zou ik wel op stemmen als ik in nederland zou stemmenquote:
Incapabele lijsttreksterquote:
Dan is SGP ook weg.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
onzin die mini partijen. Allemaal weg
Waarom sgp en geen cu?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zou ik wel op stemmen als ik in nederland zou stemmen
Ik ben nog mooi bruin van Thailandquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:28 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zet gezichtsbruiner halverwege altijd lager bij zonnebank maar was nu in slaap gevallen. Beetje verbrand hoofd
Christenunie hebben echt een lachwekkend economisch beleid.quote:
sow hallo zegquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
je vader is smakeloos dat ie met je moeder gaat
Hoor je mij ook niet over
lekker hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben nog mooi bruin van Thailand
even dimmen vriendquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
je vader is smakeloos dat ie met je moeder gaat
Hoor je mij ook niet over
Die partij zie je sowieso niet echt oppositie voeren, is die Rouwvoet daar nog steeds?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Christenunie hebben echt een lachwekkend economisch beleid.
SGP heeft met afstand de meest capabele mensen van de hele Nederlandse politiek.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die partij zie je sowieso niet echt oppositie voeren, is die Rouwvoet daar nog steeds?
Sgp doet dat met van der Staaij wat dat betreft wel beter
rouvoet is toch z'n zakken aan het vullen bij een Onderwijsbond ofzo. Moest heel lang denken wie nu fractievoorzitter is. Zegt genoegquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die partij zie je sowieso niet echt oppositie voeren, is die Rouwvoet daar nog steeds?
Sgp doet dat met van der Staaij wat dat betreft wel beter
Van der Staaij heeft een slang in huisquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:34 schreef Mortaxx het volgende:
Van der Staaij is iemand die ik zonder twijfel op m'n huis zou laten passen.
Denk de enige politicus die gewoon netjes de planten water geeft en op de boel past. Zo'n klaver verkoopt gelijk je tv
hij is zo engquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:34 schreef Mortaxx het volgende:
Van der Staaij is iemand die ik zonder twijfel op m'n huis zou laten passen.
Denk de enige politicus die gewoon netjes de planten water geeft en op de boel past. Zo'n klaver verkoopt gelijk je tv
een eerlijke, godvrezende man. Echt een voorbeeld voor ons allenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:37 schreef supersof het volgende:
[..]
hij is zo eng
hij lijkt op die ene van bassie en adriaan
Ik mag hem wel.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Van der Staaij heeft een slang in huis
Ik volg alle SGP werknemers zo'n beetje op twitter.quote:
zeker die vier handen op één buik typesquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Laatst hadden de SGP stagaires geld ingezameld voor tienermoeders.
Zeer goede actie was dat.
misschien moeten ze jou nog even post-nataal aborterenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zeker die vier handen op één buik types
beter aborteren
pff wat naar om te zeggenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien moeten ze jou nog even post-nataal aborteren
bah
ja weet je er is zo'n user en als ik die zie posten moet ik altijd aan jou denkenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
op reis, nu nog steeds
ik las sherlock dat je me gemist hebt
welke userquote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja weet je er is zo'n user en als ik die zie posten moet ik altijd aan jou denken
beetje anoniem blijven tochquote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:59 schreef Etsu het volgende:
waarom die dm
mag niemand weten waar je heen gaat
sooooowquote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
de Bahama's, op het Eleuthera Island
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |