achter haar gaan zitten en beetje met haar haren spelenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon direct in de bus masturberen.
Waar zie je mij voor aan zegquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon direct in de bus masturberen.
Meisjesharenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
achter haar gaan zitten en beetje met haar haren spelen
Succes gegarandeerd.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon zodat je laat merken dat je haar leuk vindt toch.quote:
Stukje afknippen voor je verzamelingquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
was het lekker?quote:
wat voor een was hetquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jawel
maar had eigenlijk niet zo zin
lekkerquote:
ooh dat is zo lekkerquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:45 schreef Insomnia_ het volgende:
had vanochtend worteltaartje gegeten
zoals je weet is mijn zusje DOL op worteltaart
chocoladequote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:45 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker
welke smaak
of is het gewoon alleen kwark
jammer dat mijn zusje niet in de buurt woont om bij jou dat te eten hequote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:46 schreef supersof het volgende:
[..]
ooh dat is zo lekker
moet ik weer een keertje maken
ik zou wel weekendje naar polen willen komen om samen met je zusje worteltaart te etenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jammer dat mijn zusje niet in de buurt woont om bij jou dat te eten he
had vandaag opgepast op haar en mn broertje he hele dag.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zou wel weekendje naar polen willen komen om samen met je zusje worteltaart te eten
Respect voor ouders.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had vandaag opgepast op haar en mn broertje he hele dag.
nu ben ik gebroken
snap niet hoe dat mogelijk is elke dag
straks moet je zelfquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had vandaag opgepast op haar en mn broertje he hele dag.
nu ben ik gebroken
snap niet hoe dat mogelijk is elke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |