paxcon heeft geen vrouwbiL.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Paxcon vindt jou een beetje leuk ash
Hij deed dat ook twee keer in die vlog volgens mij, zo op zijn pens kloppen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
godverdomme
Waarom zet hij dat op internet, echt Braddie. Kom op
Wat is voor jou de perfecte bil?quote:
Darten of is dat geen sport?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het lijkt mij kut dat als enige sport wat bij je postuur past, Sumoworstelen is
Shit vergeten dat hij alleen maar aan trollen doet.quote:
Dacht dat je het zelf wel op kon lossen. Zwak dit hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:38 schreef Derazzi het volgende:
[..]
Tis niet mijn probleem verder meer, dus ja
Niet meer? De afgelopen 3 jaar zat je er enorm mee in je maag?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:38 schreef Derazzi het volgende:
[..]
Tis niet mijn probleem verder meer, dus ja
Vind sumoworstelen meer een sport dan darts als je het mij vraagt.quote:
Hij kan niet meer reageren.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet meer? De afgelopen 3 jaar zat je er enorm mee in je maag?
haha ik spot een spelfoutje snel quoten.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:39 schreef Catkiller het volgende:
Wanneer komt je wickedmen terug? Wil graag meer leuke quotes van je opslaan.
? ben je achterdochtig over mij of vind je achterdochtig dat ash vraagt waarom je dat wil wete?quote:
Post jij maar een voorbeeld, ik vroeg toch om jouw perfecte bil?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:38 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
gewillige grote vrouwbiL, mag je voorbeeld poste?
Sfeerspons.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |