Ah. Vergezocht dus.quote:Op woensdag 18 januari 2017 20:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kijk via een stream die achterloopt, maar bij die ik net heb gezien was het Doe maar.
quote:Op woensdag 18 januari 2017 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Foto van een lepel
Is dat een uhm... Een leuke, uuh lepel ?
Ting
Nummers van Doe Maarquote:Op woensdag 18 januari 2017 20:48 schreef derLudolf het volgende:
Wtf is het thema van die eerste galerij?
Ik pas bij legovogelquote:
bij dezequote:Op woensdag 18 januari 2017 20:54 schreef la_perle_rouge het volgende:
ik wilde alleen die dubbel hoofdletter verbeteren,
Is al geweest.quote:Op woensdag 18 januari 2017 20:56 schreef la_perle_rouge het volgende:
Waar blijft nou die Hitlervraag waar iemand hier zich zo op verheugde?
Is al geweest, vraag over de kunstacademie.quote:Op woensdag 18 januari 2017 20:56 schreef la_perle_rouge het volgende:
Huh?quote:Op woensdag 18 januari 2017 20:56 schreef Postbus100 het volgende:
Ik wist dat ik het fragment kende. Gerrit Zalm dus.
Klaas gaat zichzelf nog voor z'n hoofd slaan als hij straks zo'n 40 seconden tekort komt. Minister van Financiën had hij moeten noemen.
quote:Op woensdag 18 januari 2017 20:56 schreef la_perle_rouge het volgende:
Mits iemand hem net had ingehaaldquote:
Mensen met zelfspot niet kunnen waarderen.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:28 schreef timmmmm het volgende:
Wat ben ik blij dat die zeekoe er weer uit is
Zeikende zuurrechtse powneddebielen die de waarde van een mening meten door de agressiviteit en schofterigheid waarmee het gezegd wordt kan ik over het algemewn niet waarderen, mensen met zelfspot wel.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Mensen met zelfspot niet kunnen waarderen.
Wat een heldquote:Op woensdag 18 januari 2017 21:28 schreef Aestivate het volgende:
http://m.metronieuws.nl/n(...)-wie-is-stefano-toch
Ik snap niet waarom iedereen zo hoog opgaf over Annabel. Benieuwd of Eric Corton zoveel beter is dat ie Stefano en Klaas naar de finale kan spelen of niet.quote:Op woensdag 18 januari 2017 22:22 schreef -Magica- het volgende:
Annabel waarom![]()
Alle hoop gevestigd op Hiske dan
Zo hey, linkse gekkie gespot die allergisch is voor de roze plopkap?quote:Op donderdag 19 januari 2017 07:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeikende zuurrechtse powneddebielen die de waarde van een mening meten door de agressiviteit en schofterigheid waarmee het gezegd wordt kan ik over het algemewn niet waarderen, mensen met zelfspot wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |