Hehequote:Op donderdag 12 januari 2017 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
KLB / Waarom heeft Danny de naamsverandering 4045 goedgekeurd?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
sowieso is het beterquote:
oeh echt. Ook als je op een hele hoge tempratuur vaped en alle vormen van thc en cbd binnen krijgt?quote:
laatst had ik m'n haar niet gedaan en dronk ik kopje soep. Haren kwamen tot in de komquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
4 a 5 cm haarlengte ongeveer nu.
dat swsquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik schop altijd mijn cavia tegen de muur als ze me hier kwetsen
Jij weet blijkbaar niet wat ik denk.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je denkt echt dat dat iets zegt?
Dude wij gaan nog wel samen smoken hé.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
oeh echt. Ook als je op een hele hoge tempratuur vaped en alle vormen van thc en cbd binnen krijgt?
hoequote:
smoke je vaak?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dude wij gaan nog wel samen smoken hé.
Ze is dan ook geen psychiater in het PBC.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jij weet blijkbaar niet wat ik denk.
Ach, ik heb ook geen hekel aan je, men schetst graag een plaatje van je.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik had slechts 1 stem als kutste user.
Kinderen die vragen worden overgeslagen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dude wij gaan nog wel samen smoken hé.
Kort haar is wel lekker praktisch.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
laatst had ik m'n haar niet gedaan en dronk ik kopje soep. Haren kwamen tot in de kom
Dudequote:Op donderdag 12 januari 2017 21:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
laatst had ik m'n haar niet gedaan en dronk ik kopje soep. Haren kwamen tot in de kom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |