Not in a good way.quote:
Ik was er niet.quote:
Als muziekliefhebber moet je even wachten, want dan komt er weer een pauperband.quote:
economie heeft weinig feiten hansiequote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een lulverhaal.
Zijn geen feiten maar meningen die naar voren komen.
Nielson komtquote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als muziekliefhebber moet je even wachten, want dan komt er weer een pauperband.
Hè bah.quote:
Denk dat Erben heel wat aandeeltjes heeft uitstaan, gast heeft heel wat kapitalisme bij elkaar gesnelschaatstquote:
Nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:16 schreef Dagoduck het volgende:
"Het Groot Nederlands Songboek: vanavond is het de beurt van Nielson en Ellen ten Damme."
Door Engeland & bestuur de oorlog te verklaren?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:17 schreef Joezi het volgende:
de schotten gaan nog wel afsplitsen me dunkt
Klopt, maar velen beweren van wel.quote:
Spaarselect?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Denk dat Erben heel wat aandeeltjes heeft uitstaan, gast heeft heel wat kapitalisme bij elkaar gesnelschaatst
Liever milfje Baarsma?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:18 schreef Evertjan het volgende:
ik heb het gevoel dat Marike Stellinga er een neo-liberale agenda er op nahoudt
Die man die er naast zit evengoed.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:18 schreef Evertjan het volgende:
ik heb het gevoel dat Marike Stellinga er een neo-liberale agenda er op nahoudt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |