Die "het is net een schiettent, het is net kermis" kan ik echt dromenquote:
Helaas staat er in de TT wel een kleine spoilerquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:26 schreef Postbus100 het volgende:
Mooi in beeld gebrachtKen dit allemaal niet
, dus voor mij blijft het spannend
Er is sowieso geen commentator die beter dan Evert is.quote:Op donderdag 12 januari 2017 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas staat er in de TT wel een kleine spoiler
Evert was wel beter dan Koert op die dag
Getipt door Johan Cruijff himselfquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:28 schreef Marcoss het volgende:
Roger.. die was dat nummer helemaal niet waard
Ach in Manchester weten ze ook wel hoe ze 2x moeten scoren in de blessuretijdquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:29 schreef Marcoss het volgende:
Bij Schalke hopen ze ook nog steeds dat een bepaalde vrije trap in blessuretijd er niet in ging
Oja, die ontknoping doet wel belletjes rinkelen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas staat er in de TT wel een kleine spoiler
Evert was wel beter dan Koert op die dag
Zapmomentje.quote:
Wat dacht je van Schalke en Bayern in ik geloof 2002. Was ook geweldig op FOK!quote:Op donderdag 12 januari 2017 19:26 schreef Marcoss het volgende:
Rechtstreeks duel op de slotdag om de titel in 2011 was ook best aardig
Oh je was me voorquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:29 schreef Marcoss het volgende:
Bij Schalke hopen ze ook nog steeds dat een bepaalde vrije trap in blessuretijd er niet in ging
Nou wees er maar trots op...quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:10 schreef DrDentz het volgende:
De meeste 16/17-jarige knapen hebben toch andere ambities
[ afbeelding ]
3 kratjes dat is niets.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:10 schreef DrDentz het volgende:
De meeste 16/17-jarige knapen hebben toch andere ambities
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |