oke chill, dankjequote:Op donderdag 12 januari 2017 19:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het zou na 22.00 sneeuwen in het westen. Duurt wel even voordat het in oosten is. Valt niet zoveel in westen overigens dus valt wel mee
Oh en jij welquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:14 schreef wickedmen het volgende:
Gelukkig zal Dima nooit dit gevoel mee maken
Nee?quote:Op donderdag 12 januari 2017 19:14 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ben jij al bij de Febo drive geweest?
Gelijk je mede virgin beschermenquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:15 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Oh en jij wel![]()
Het op tv zien is niet hetzefde als irl, sulletje
Thanx man. Is dus een kwestie van betrouwbare huurders zoeken? Tegenwoordig hoeven ze ook niet per se ingeschreven te staan op dat adres toch want ze krijgen toch geen stufi.quote:Op donderdag 12 januari 2017 19:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee die pakkans is er laag, er zijn geen mensen die daar actief op tjekken als je er gewoon zit en niks geks doet
flikker op lopende psychosequote:Op donderdag 12 januari 2017 19:16 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Gelijk je mede virgin beschermen
pathetic
ik vind de namen van marshas vlogs nog dommer de laatste tijdquote:
Je moeder jaquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
flikker op lopende psychose
let wel op belastingdienst als je als verhuurder wil gaan werken, ik heb het om die reden legaal gedaan, geeft anders echt gezeikquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:16 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Thanx man. Is dus een kwestie van betrouwbare huurders zoeken? Tegenwoordig hoeven ze ook niet per se ingeschreven te staan op dat adres toch want ze krijgen toch geen stufi.
flikker op lopende psychosequote:Op donderdag 12 januari 2017 19:16 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Gelijk je mede virgin beschermen
pathetic
zijn vaak de hoogtepunten van haar dag hoorquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:17 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind de namen van marshas vlogs nog dommer de laatste tijd
die van vandaag
Ik wist het wel dat jij er zo een bentquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
let wel op belastingdienst als je als verhuurder wil gaan werken, ik heb het om die reden legaal gedaan, geeft anders echt gezeik
Je bent nu zelf verhuurder? Indien je huur contant int hoeft bd van niets te weten toch?quote:Op donderdag 12 januari 2017 19:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
let wel op belastingdienst als je als verhuurder wil gaan werken, ik heb het om die reden legaal gedaan, geeft anders echt gezeik
Wat voor les geeft ze?quote:Op donderdag 12 januari 2017 19:17 schreef zeer het volgende:
[..]
zijn vaak de hoogtepunten van haar dag hoor
vroeg ik me ook af jaquote:
Yup tenzij iemand je snitcht en bewijs heeftquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:19 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Je bent nu zelf verhuurder? Indien je huur contant int hoeft bd van niets te weten toch?
Geen idee, ze zei het ergens tussendoor.quote:Op donderdag 12 januari 2017 19:20 schreef zeer het volgende:
[..]
vroeg ik me ook af ja
moest ze niet naar Hilversum? dan is het voor media en cultuur museum youtube expositie denk ik
Jij gaat via Den Uylbrug toch? ik kom zelden daar in de buurt.quote:Op donderdag 12 januari 2017 19:17 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Rij er 's ochtends altijd langs als ik van de snelweg het Zaanse in rijd
op haar insta staat een foto en eronder dat ze les gaf over social media en online imagoquote:
ja snapte er ook geen reet vanquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee, ze zei het ergens tussendoor.
ik verhuur op het moment niet meer, eindelijk verkochtquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:19 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Je bent nu zelf verhuurder? Indien je huur contant int hoeft bd van niets te weten toch?
tot 5164 huur per jaar mag je belastibgvrij en hoef je geen opgave te doen bijbdeel verhuur woningquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hilversum dusquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:21 schreef supersof het volgende:
[..]
op haar insta staat een foto en eronder dat ze les gaf over social media en online imago
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |