Ahaquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:02 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Die update klopt al niet meer, want in Zeeuws-Vlaanderen blijft de sneeuw al liggen.
Inderdaad. Maar hier regent het toch met 2.9 gradenquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:09 schreef bondage het volgende:
[..]
AhaHou het wel even in de gaten in dat geval. Het is hier in het noorden volgens buienradar 2,9 graden.
Ik zit er eigenlijk niet zo op te wachten dat de regen straks aan gaat vriezen met een glijbaan tot gevolg. Van mij mag het wel wat meer boven nul blijvenquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:11 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar hier regent het toch met 2.9 graden![]()
![]()
Het gaat in ieder geval nog niet vriezen. Dat komt pas op zondag.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik zit er eigenlijk niet zo op te wachten dat de regen straks aan gaat vriezen met een glijbaan tot gevolg. Van mij mag het wel wat meer boven nul blijven
Vriezen vind ik niet erg, het is meer in combinatie met regen. Sneeuw is nog wel te doen, echter als het paar dagen vriest en het is platgereden wat minder.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:16 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Het gaat in ieder geval nog niet vriezen. Dat komt pas op zondag.
Intern ben ik enorm aan het joelen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:24 schreef Fred0w het volgende:
Het begint wit te worden hier in Zeeland
Absoluut niet verwacht ditquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:25 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Intern ben ik enorm aan het joelen.
Iedereen ingesneeuwd daar.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:18 schreef Greys het volgende:
De hashtag #UKsnow op Twitter is pure comedy.
Echt he, ik had midden in de nacht misschien nog wat natte flatsen verwacht maar dit.quote:
zo'n storing is altijd ff afwachten, met verrassingen dusquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:28 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Echt he, ik had midden in de nacht misschien nog wat natte flatsen verwacht maar dit.
Leuk dat het eindelijk eens een positieve verrassing is, zoals een dikke onweersbui die eigenlijk bijna niet had kunnen ontstaanquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
zo'n storing is altijd ff afwachten, met verrassingen dus
Waar kan ik de actuele ijsdikte in Friesland vinden?!quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:31 schreef Zipportal het volgende:
Code Oranje, Elfsteden forum mag open.
Ik zal het de eendjes eens vragen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waar kan ik de actuele ijsdikte in Friesland vinden?!
ergens tussen Dokkum en Stavoren.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waar kan ik de actuele ijsdikte in Friesland vinden?!
Mooiquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:35 schreef Paul het volgende:
Deze kaart
https://www.ventusky.com/?p=60.0;6.5;3&l=snow&t=20170112/21
Delft nog steeds regenquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:30 schreef lipjes het volgende:
Zevenbergen meld dikke vlokken (lurker in da house)
Waar woon jij dan?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:44 schreef INViCTuS het volgende:
Nu al natte sneeuw hier. Eerder dan gepland
Ik dacht al een flits te zien, opeens een rommetje uit de verte.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:46 schreef Houtenbeen het volgende:
Thundersnow in Zeeuws-Vlaanderen
[ afbeelding ]
In Arnhem is het natte sneeuw.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:49 schreef Momo... het volgende:
In Wageningen is de regen sneeuw geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |