quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nederland is meer dan Noord-Holland. Weet dat mensen in Noord-Holland daar anders over denken, maar het is toch echt zo.
Volendam ligt ook in Noord-Holland dat zegt wel weer genoeg over Noord-Holland.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nederland is meer dan Noord-Holland. Weet dat mensen in Noord-Holland daar anders over denken, maar het is toch echt zo.
Dit is de verwachting van vannacht? Hier niks, helaas.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:12 schreef Houtenbeen het volgende:
Update van Weerplaza:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is de verwachting van vannacht? Hier niks, helaas.
Sinds ik naar Noord-Holland ben verhuisd kan ik me geen goed pak sneeuw herinneren. Waardeloze provincie.quote:
Ook dat kloptquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sinds ik naar Noord-Holland ben verhuisd kan ik me geen goed pak sneeuw herinneren. Waardeloze provincie.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:36 schreef Fred0w het volgende:
Deze webcam, horizontale sneeuw![]()
http://www.koksijde.be/free/webcam-koksijde.htm
Het is daar 5 graden. En in groningen 2. Hier regent het how then? Is de lucht daar al koud ofzo?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:44 schreef Rabieluh het volgende:
SNEEEEUUUUUUUUUUWW
Het sneeuwt in Zeeland.
De sneeuw is uiteraard nat maar sneeuw is sneeuw.
Alle neerslag begint in de wolken als sneeuw (aangroeiende ijskristallen). Onderweg tijdens het vallen passeert het warmere luchtlagen en smelt het, waardoor er regen op aarde komt. Als de lucht koud genoeg is zodat de sneeuw niet (helemaal) gesmolten is voor die de grond raakt landt er dus (natte) sneeuw. Dat kan ook als het niet vriest aan of boven de grond.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:48 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Het is daar 5 graden. En in groningen 2. Hier regent het how then? Is de lucht daar al koud ofzo?
Zo'n mooi meisje zit toch niet op FOKquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:49 schreef RemcoW23 het volgende:
twitter:FOK! was nooit meer hetzelfde na deze Tweet
*kijkt uit raamquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:44 schreef Rabieluh het volgende:
SNEEEEUUUUUUUUUUWW
Het sneeuwt in Zeeland.
Maar wel op Twitterquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:50 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Zo'n mooi meisje zit toch niet op FOK
quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:49 schreef RemcoW23 het volgende:
hahahaha fucking baasquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:48 schreef Paul het volgende:
BREKEND!!!!1
http://frontpage.fok.nl/w(...)-ufo-in-utrecht.html
BREKEND!!!!!!!
!
Tholen ook regenquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:51 schreef Melleyn het volgende:
[..]
*kijkt uit raam
Voorne-Putten alleen regen..
Snil verlaat de zolderkamer.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:49 schreef RemcoW23 het volgende:
kaartje klopt nu al niet meer, aan zee ook sneeuwdek(je)quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:12 schreef Houtenbeen het volgende:
Update van Weerplaza:
[ afbeelding ]
Biem.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:50 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Zo'n mooi meisje zit toch niet op FOK
quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:55 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
kaartje klopt nu al niet meer, aan zee ook sneeuwdek(je)
En nog aardig hard ook. Recht naar beneden, geen zuchtje wind.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:44 schreef Rabieluh het volgende:
SNEEEEUUUUUUUUUUWW
Het sneeuwt in Zeeland.
Ah, zo te zien kan ik morgen zonder probleem naar Groningen gaanquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:12 schreef Houtenbeen het volgende:
Update van Weerplaza:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:48 schreef Paul het volgende:
BREKEND!!!!1
http://frontpage.fok.nl/w(...)-ufo-in-utrecht.html
BREKEND!!!!!!!
!
Die update klopt al niet meer, want in Zeeuws-Vlaanderen blijft de sneeuw al liggen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, zo te zien kan ik morgen zonder probleem naar Groningen gaan
Kreeg net een filmpje door uit Vlissingen waar alles langzaam wit aan het worden is.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:02 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Die update klopt al niet meer, want in Zeeuws-Vlaanderen blijft de sneeuw al liggen.
Betekent dat dat het regen opraakt ofzo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |