SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
twitter:NS_online twitterde op donderdag 12-01-2017 om 17:32:57's-Hertogenbosch-Sittard: door winters weer rijden er op 13 januari tot 14.00 uur minder Intercity's. https://t.co/axyyfHaEPO #HtStd reageer retweet
quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:37 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:NS_online twitterde op donderdag 12-01-2017 om 17:32:57's-Hertogenbosch-Sittard: door winters weer rijden er op 13 januari tot 14.00 uur minder Intercity's. https://t.co/axyyfHaEPO #HtStd reageer retweet
Die kans is wel groot nu ja. Als de NS het zegt dan is het 9 van de 10 keer een storm in een glas water.quote:
Deze keer hoop ik nietquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:48 schreef Infection het volgende:
[..]
Die kans is wel groot nu ja. Als de NS het zegt dan is het 9 van de 10 keer een storm in een glas water.
Ze zijn in ieder geval op tijdquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:48 schreef Infection het volgende:
[..]
Die kans is wel groot nu ja. Als de NS het zegt dan is het 9 van de 10 keer een storm in een glas water.
Het is nu ook nog steeds 5 graden boven nul bijna overal, die sneeuw blijft echt niet liggen, geloof er niets van. Wishful thinking i guessquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:51 schreef Infection het volgende:
[..]
Oh, dan is het dus 100% zeker dat we geen sneeuw gaan krijgen.
Net als de ijzel van een week terugquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:51 schreef Infection het volgende:
[..]
Ho ho, hier in Friesland wel, daar is het nog groenquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:51 schreef Infection het volgende:
[..]
Het hoeft niet onder nul te zijn om te sneeuwen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:02 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik snap al ophef niet, als ik zo de temperaturen zie komt er helemaal geen sneeuw vandaag, morgen en van het weekend niet.
Inderdaad. 100 meter kan het al zo onder de 0 liggen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:04 schreef Momo... het volgende:
[..]
Het hoeft niet onder nul te zijn om te sneeuwen.
Die temperaturen op de tv zijn 2 meter temperaturen.
En ook aan de grondquote:Op donderdag 12 januari 2017 18:06 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Inderdaad. 100 meter kan het al zo onder de 0 liggen.
Dat denk ik niet aangezien het heeft geregent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |