quote:
Hahahahahquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Serieus? Gewoon alive alles
Niet zo veel tijd meer sinds hij gepromoveerd is tot assistent winkelmanager
waar woon jequote:
ja heel erg, elke avond vraag ik me nog af of ik het wel waard ben om te levenquote:
Ik heb dat ook somsquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:32 schreef supersof het volgende:
[..]
ja heel erg, elke avond vraag ik me nog af of ik het wel waard ben om te leven
Hoink toch ook. Soort vanquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik snap hem, omdat hij vakkenvuller is natuurlijk
Omg. A'damquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:30 schreef supersof het volgende:
Ik zou vanavond naar kijkavond gaan van een kamer maar heb eigenlijk helemaal geen zinIk dacht ook dat het ging sneeuwen dus heb al half afgezegd :s
quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:32 schreef wickedmen het volgende:
DWC was lachen
Jammer dat hij gebanned is
ik nietquote:
laat maar zittenquote:
goede deal, maar ik wil in Arnhem blijvenquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Omg. A'dam
35m2
400 all inc
fokkerprijsje
relentless jij en je hoink grappenquote:
Noem 2 leuke dingen aan Arnhem ?(naast chloro)quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:34 schreef supersof het volgende:
[..]
goede deal, maar ik wil in Arnhem blijven
quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Omg. A'dam
35m2
400 all inc
fokkerprijsje
Je hebt daar allemaal negers die sos verkopenquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Noem 2 leuke dingen aan Arnhem ?(naast chloro)
ken het n iet zo goed
Drugsquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
ken het n iet zo goed
de a12 en de n224quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
ken het n iet zo goed
Ikquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
ken het n iet zo goed
Je moet er een vinger in stekequote:Op donderdag 12 januari 2017 17:38 schreef Myrr het volgende:
Maarre, wat is deze nou weer.
Vorig jaar poes laten steriliseren en dat hoerenbeest is ineens tering krols.
Hier vooral blanken, vind ik toch wat chillerquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:37 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je hebt daar allemaal negers die sos verkopen
sofquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
ken het n iet zo goed
Steek onder water naar Che_ ditquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hier vooral blanken, vind ik toch wat chiller
is normaal, gebeurt wel eensquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:38 schreef Myrr het volgende:
Dat eerste weet ik nietquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik
En algehele vibe en goede verdeling tussen rust en drukte. Ligt in een groene omgeving, je bent zo de stad uit en in de natuur.
ik ookquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:40 schreef Chloroform het volgende:
Zit in mn hoofd al allemaal vunzige dingen te bedenken voor wanneer sof bij me intrekt
sof is een net meisje. Die wil koekjes bakken en thee drinkenquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:40 schreef Chloroform het volgende:
Zit in mn hoofd al allemaal vunzige dingen te bedenken voor wanneer sof bij me intrekt
Is ze voor de castratie ook al eens krols geweest? Een kater die een keer sproeit kan dat ook blijven doen na castratie bijv. Miss dat het bij poezen ook zo vreemd werkt.quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:38 schreef Myrr het volgende:
heb je nog een kamertje overquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:40 schreef Chloroform het volgende:
Net als het baasjequote:Op donderdag 12 januari 2017 17:38 schreef Myrr het volgende:
Nou, ze is even irritant als altijd hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
is normaal, gebeurt wel eens
Wel veel korter en minder intens![]()
zijn de grootste freaksquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
sof is een net meisje. Die wil koekjes bakken en thee drinken
Mag ik ook komen?quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
kom maar lang ik heb nog hamburgers in de vriezer
sta srs nog steeds bij Utrechtquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
kom maar lang ik heb nog hamburgers in de vriezer
alles is al weg, poezen worden altijd gecastreerd en niet gesteriliseerd en wat catkiller zegt kan als ze vd operatie krols is geweestquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou, ze is even irritant als altijd hoor.
Beter duurt dit niet een week. Morgen maar even een telefoontje naar de DA of hij de rest ook nog even weg gaat halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |