Die Elise studeerde ook volgens mij, wel gewoon normale meiden ja.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Bibi was wel op afstand het leukste. Ook redelijk normaal volgens mij
Zullen wel weer steady rond 12 zetels zitten.quote:
Zoiets ja. Slachtoffer van hun eigen retoriek.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zullen wel weer steady rond 12 zetels zitten.
Vind die nieuwe cast maar niksquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Owja
Die zat constant vast vanwege winkeldiefstal
Ach, al die wijven waren stuk voor stuk beter dan de real life soap van dit moment.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Elise studeerde ook volgens mij, wel gewoon normale meiden ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach, al die wijven waren stuk voor stuk beter dan de real life soap van dit moment.Dat wijf is 23 tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan echt niet
Oh.
Doet ze nog steeds. Bibi is nu zangeres en doet ook shows samen met DJ Matsoequote:Op donderdag 12 januari 2017 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Elise studeerde ook volgens mij, wel gewoon normale meiden ja.
Ze herkende je natuurlijk meteen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:39 schreef 4045 het volgende:
Die Bibi een keer tegen gekomen. Kwam bij mij tot m'n navel ofzo. Kan handig zijn.
IPH'tje niks mis mee.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:39 schreef 4045 het volgende:
Die Bibi een keer tegen gekomen. Kwam bij mij tot m'n navel ofzo. Kan handig zijn.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:39 schreef 4045 het volgende:
Ja en hij is 65quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat wijf is 23 tochkan echt niet
23?! Wijf ziet eruit als 40 ofzoquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat wijf is 23 tochkan echt niet
En is vlogger.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doet ze nog steeds. Bibi is nu zangeres en doet ook shows samen met DJ Matsoe
Ze kan door voor mijn moeder terwijl we even oud zijnquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
23?! Wijf ziet eruit als 40 ofzo
quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zullen wel weer steady rond 12 zetels zitten.
Ook de coalitie ziet het niet zitten, dus de D66 kan weer inpakken.quote:Zijn plan kan echter op weinig bijval rekenen in de Tweede Kamer. SP-Kamerlid Jasper van Dijk noemt het voorstel 'hypocriet'.
"D66 heeft samen met VVD, PvdA en GroenLinks de studiefinanciering afgeschaft. Daardoor zie je dat er nu jongeren zijn die helemaal niet meer gaan studeren", aldus Van Dijk.
"Dus in plaats van voor OV-kaarten, zou D66 met ons moeten pleiten voor studiebeurzen. Dat zou pas echt zoden aan de dijk zetten."
CDA-Kamerlid Michel Rog is dat met hem eens. "Eerst jaagt D66 studenten uit de collegebanken door de basisbeurs af te schaffen, en nu proberen ze goeie sier te maken met een ruimer OV recht", aldus Rog.
"Kennelijk vindt D66 het belangrijker dat studenten in de trein zitten, dan in de collegebanken. Door dat leenstelsel studeren er 9000 minder jongeren in het hbo."
Tja dat moeten hun zelf weten, beide volwassenenquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Haha donder op joh.SPOILER: Halina, brrrOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier zeg ik zelfs nee tegenAFCA
Qui audet adipiscitur
Misschien moet je meer inzoomen met je camera voor je die foto schiet.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:44 schreef 4045 het volgende:
Ik heb bibi op snap ze reageert alleen maar niet op m'n dickpicks. Maarja, de volhouder wint.
Volgend voorstel is aanpassen collegetijden.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Ook de coalitie ziet het niet zitten, dus de D66 kan weer inpakken.
Caland?quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Weet je wie het ook belangrijk vond dat mensen in de trein zaten?
Thomas Durant.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Weet je wie het ook belangrijk vond dat mensen in de trein zaten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |