iver filmmuziek gesproken: Checkquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:15 schreef Elfletterig het volgende:
VNV Nation is prima hoorAlleen denk ik bij een typisch VNV Nation-nummer wat meer aan de uptempo synth- / futurepop-nummers.
(Ik herken je verhaal als PSB-fan wel. Mensen hebben ook een idee over wat een typisch PSB-nummer is, maar ze hebben ook gevoelige pianoballads, filmmuziek en dergelijke gemaakt)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Leuk. Ik zal binnenkort eens een PSB-filmmuziek-track draaien. Eentje, die vocals bevat, staat zo'n beetje in mijn Top 10 van favoriete PSB-tracks, dus dat lijkt me echt leuk om eens te draaien.quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
iver filmmuziek gesproken: Check
Ronan Harris - IMDb
Je zou geloof ik koken? (Klinkt alsof je eters krijgt)quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:23 schreef knokkels het volgende:
true true maar ik moet zo nog richting winkel
![]()
Ik zou geloof ik kokenEn ik moet nog wat zoete aardappel en uien en wortels hebben
Ja, inderdaadquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je zou geloof ik koken? (Klinkt alsof je eters krijgt)
gooi je jezelf erop? of zal ik het doenquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:25 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig wil wel een uurtje draaien
Is al gebeurd.quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:26 schreef tailfox het volgende:
[..]
gooi je jezelf erop? of zal ik het doen
ik heb een idee met muziekquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:32 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee hoe ik deze show ga invullen...
muziek met wielen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |