kom hier jo ram je kop door je strotquote:Op donderdag 12 januari 2017 09:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sommige mensen worden wel echt heel snel boos idd hier
Vicieuze cirkel aangezien de frustratie van je machteloosheid jouw anger weer voedt.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:13 schreef wickedmen het volgende:
Ik heb ook anger management nodig
Het valt mij de laatste maanden op dat ik te vaak in de week zin heb om een gozer die ethisch te ver gaat te klappen
Hahahahahahaquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wij zijn nu bij dat hoofdstuk inderdaad. Bij dat andere moet je veel dieper in de materie en terug in de psyche van de patient.
Mijn navigatie kan jouw adres niet vinden.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
kom hier jo ram je kop door je strot
Het is meer een kort lontjequote:Op donderdag 12 januari 2017 10:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vicieuze cirkel aangezien de frustratie van je machteloosheid jouw anger weer voedt.
quote:
Probeer aan dingen te denken die wel mogelijk zijn voor jou.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:13 schreef wickedmen het volgende:
Ik heb ook anger management nodig
Het valt mij de laatste maanden op dat ik te vaak in de week zin heb om een gozer die ethisch te ver gaat te klappen
Hmmmmmmmm tjahhhhhhquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Probeer aan dingen te denken die wel mogelijk zijn voor jou.
Nee vrouwelijke midgets worden cute en aaibaar gevonden. Plus ik draag nu pumps dus het midgetgehalte valt mee.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:12 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Midgets worden over het algemeen toch over het hoofd gezien of heb je je haar paars geverfd?
Of niet uitgaan bij tenten die vol zitten met 16-jarigen.quote:
La place roomkaas met rucola? We zijn voor elkaar gemaaktquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omdat ik graag jouw broodje wou zienwas gelukt toen je opstond. Was mooi
Broodje was wel oke maar heb liever van la place ofzo.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Probeer aan dingen te denken die wel mogelijk zijn voor jou.
Wajooowquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee vrouwelijke midgets worden cute en aaibaar gevonden. Plus ik draag nu pumps dus het midgetgehalte valt mee.
Haar is roze overigens
Maak je een grapje nu? is mijn favo broodjequote:Op donderdag 12 januari 2017 10:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
La place roomkaas met rucola? We zijn voor elkaar gemaakt
Ben je niet de knapste van hele coupé danquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:19 schreef Myrr het volgende:
Gewoon van tevoren inschatten waar je kunt zitten en dan in een tweezitter duiken, laag zitten achter stoel voor je precies zo dat mannen geen zicht op je hebben. Anders bij zelfde type vrouwen gaan zitten, die mooier dan jij zijn, zodat zij aangestaard worden ipv jij.
#tactics
Als 'ie leeg is wel.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben je niet de knapste van hele coupé dan
Ik kom niet bij AHquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:21 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wajooow
Ik zag je btw laatst nog buiten AH op de fiets maar je fietste snel weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |