Echt he wtfquote:
echt hequote:Op donderdag 12 januari 2017 10:40 schreef Myrr het volgende:
Wat is er mis met een klopboormachine? Zo lang hij schoon gehouden wordt, het werkt prima verder.
Zag ook een plaatje...was gewoon zo'n vieze donkergroene black&decker met nog resten cement er op en ook gewoon met zo'n cementmix arm er aanquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:40 schreef Myrr het volgende:
Wat is er mis met een klopboormachine? Zo lang hij schoon gehouden wordt, het werkt prima verder.
idd niks geks aan als je veel veel suas moet makenquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:40 schreef Myrr het volgende:
Jij bent dan gelukkig ook geen controleur. Dat kan echt niet in een bedrijf hoorquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:41 schreef Myrr het volgende:
Zie srs het probleem niet, maar ik hou dan ook van creatieve geesten.
Nah, slim toch. Op het vies zijn na dan...quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zag ook een plaatje...was gewoon zo'n vieze donkergroene black&decker met nog resten cement er op en ook gewoon met zo'n cementmix arm er aan
Je hebt toch heus machines voor zulk werk.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:41 schreef Myrr het volgende:
Met een speciaal opzetstuk vermoed ik?quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat is jouw mening hier over, Che_f ?
Laat badtripbob dan een weekje op je kind passen?quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:41 schreef Myrr het volgende:
Ja, maar als de machine nergens anders voor was gebruikt, en hij werd schoon gehouden, had ik echt het probleem niet gezien.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent dan gelukkig ook geen controleur. Dat kan echt niet in een bedrijf hoor![]()
Dan nog heb je daar gewoon goed keukengerei voor. Voor persoonlijk gebruik niets mis mee idd.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:44 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nah, slim toch. Op het vies zijn na dan...
Als hij schoon was geweest, dan lekker belangrijk. Als ik er niet mee in de verf had gehangen zou ik ook zo de verfgardemengerwhatever gebruiken als het moest hoor.
was het een voor cement gebruikte? nee dan niet neequote:Op donderdag 12 januari 2017 10:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent dan gelukkig ook geen controleur. Dat kan echt niet in een bedrijf hoor![]()
Ja, die zijn waarschijnlijk zes keer zo duur als een klopboormachine.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt toch heus machines voor zulk werk.
dat mag jij vindenquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja maar aangezien jij je hele toet vol smeert met gekke kleurtjes en smeertjes en dat mooi vindt is het nog maar de vraag hoeveel waarde we daar aan moeten hechten
Nou, drie minuten terwijl ik door een raam mee sta te gluren lijkt me wel voldoende hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Laat badtripbob dan een weekje op je kind passen?
Dat jij dat niet ziet zegt nog niks over de regeltjes natuurlijkquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, maar als de machine nergens anders voor was gebruikt, en hij werd schoon gehouden, had ik echt het probleem niet gezien.
Nee, was gewoon een cementmixerquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Met een speciaal opzetstuk vermoed ik?
Not dun en sluiten die tent. Waarschijnlijk maakt die gehakt met een kettingzaag.
Goedkoper bedoel jequote:Op donderdag 12 januari 2017 10:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, die zijn waarschijnlijk zes keer zo duur als een klopboormachine.
Het is al kwart voor negen geweest.. je bent te laatquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:47 schreef Myrr het volgende:
Gelijk zin om te klussen. Moet eigenlijk naar school. Om kwart voor negen al. RIP.
Ik weet dat boormachines heel duur zijn (sorry papa), daarom heb ik die van m'n pa gekaapt (nogmaals sorry papa). Moet hem maar weer eens terug gaan brengen. Of niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |