Was gezellig man.quote:Op donderdag 26 januari 2017 15:08 schreef G-Pier het volgende:
Ik heb hele lekkere pannenkoeken met kaas gebakken.
Wat is haan eigenlijk in het Engels?quote:Op donderdag 26 januari 2017 15:16 schreef G-Pier het volgende:
Ben je in 2005, 1993, 1981, 1969, 1957 óf 1945 geboren? Dan ben je een Haan en is het jouw jaar.
Topper dat je bent!
Rooster.quote:Op donderdag 26 januari 2017 15:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat is haan eigenlijk in het Engels?
Gong xi fa cai!quote:Op donderdag 26 januari 2017 15:16 schreef G-Pier het volgende:
Ben je in 2005, 1993, 1981, 1969, 1957 óf 1945 geboren? Dan ben je een Haan en is het jouw jaar.
Topper dat je bent!
Daar zit wat inquote:Op woensdag 25 januari 2017 08:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bedoelt dus gewoon dat je eigenlijk zo kort mogelijk wil werken?
Ik weet het niet hoor, maar een draak komt op mij toch wat indrukwekkender over dan een haan...quote:Op donderdag 26 januari 2017 15:16 schreef G-Pier het volgende:
Topper dat je bent!
Ik ben een paardquote:Op vrijdag 27 januari 2017 08:43 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maar een draak komt op mij toch wat indrukwekkender over dan een haan...
Beetje chillen, lekker eten, bijslapen en met de honden lopenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 16:39 schreef TwisterNederland het volgende:
Hoe gaat jullie weekend eruit zien?
Vanavond feestje in Nijmegen, morgenavond feestje in Amsterdam en daar dan wat eerder weg want tot ergens zondagochtend een concert van 2manydjs in Annabel Rotterdam.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 16:39 schreef TwisterNederland het volgende:
Leuk, veel plezier.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 16:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vanavond feestje in Nijmegen, morgenavond feestje in Amsterdam en daar dan wat eerder weg want tot ergens zondagochtend een concert van 2manydjs in Annabel Rotterdam.
Chill vroeg weekendje wel.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Leuk, veel plezier.
Ik ben tot dinsdag druk met leren en daarna weekend. Even kijken hoe ik dat op ga vullen. Moet nog even rondvragen wie wanneer tijd over heeft.
Klopt, ik zou graag wat vrienden opzoeken die wat verder weg wonen, ik heb namelijk een paar dagen de tijd, maar die weten nog niet of ze tijd hebben dus ik zit nog redelijk met een lege agenda. Komt vast wel goed en anders zoek ik het wel wat dichter bij huis.quote:
Vanavond uit eten, morgen verjaardag vieren, zondag huis even grote beurt geven en oppassen op mn kleine neefje.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 16:39 schreef TwisterNederland het volgende:
Vanavond naar de Ashton Brothers in het theater, zaterdag vooral huishouden e.d., zondag naar de opera Tosca.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 16:39 schreef TwisterNederland het volgende:
Nieuwe etui mee? Boeken gekaft? Alle boeken in een nieuwe schooltas?quote:
Ja, nee (heb nooit mijn boeken gekaftquote:Op zondag 29 januari 2017 22:21 schreef Peter het volgende:
[..]
Nieuwe etui mee? Boeken gekaft? Alle boeken in een nieuwe schooltas?
Of gaat dat niet mee rzo?
Succes!
Vertelquote:Op zondag 29 januari 2017 16:10 schreef Kaas- het volgende:
Pff, ben na dit weekend echt toe aan weekend. Totaaal niet toe aan een nieuwe week.
HIER is het ochtend!quote:Op maandag 30 januari 2017 09:00 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Hangt er helemaal van af in welke tijdzone je zit...
(Ik zit toevallig in dezelfde hoor.)
Yes!!!quote:Op maandag 30 januari 2017 21:14 schreef WouterHoepman het volgende:
Hallo lieve mensen, ik ben ook gay!
Hoepla!quote:Op maandag 30 januari 2017 21:14 schreef WouterHoepman het volgende:
Hallo lieve mensen, ik ben ook gay!
woehoequote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:55 schreef TwisterNederland het volgende:
Ik heb weekend.
Hopelijk tentamen gehaald
En dat wist je van te voren niet bij een slimfit joggingbroek?quote:Op woensdag 1 februari 2017 16:47 schreef Rezania het volgende:
Ik heb een slimfit joggingsbroek gekocht. Hij zit perfect, maar je ziet heel duidelijk mijn lul zitten nu.
Nou, dacht meer dat ie vooral lekker strak rond mijn benen zou zitten.quote:Op woensdag 1 februari 2017 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat wist je van te voren niet bij een slimfit joggingbroek?
Dat t een fake iets was moge duidelijk zijn. Toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 10:28 schreef Kaas- het volgende:
Dit kan ook een pest-actie van klasgenootjes zijn trouwens. Welke 16-jarige opent nou een account met voor- en achternaam en gooit direct z'n Instagram-account op het forum (ook met echte naam en pics) terwijl hij van de daken schreeuwt dat 'ie gay is?
Uhuquote:Op woensdag 1 februari 2017 17:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, dacht meer dat ie vooral lekker strak rond mijn benen zou zitten.
Ik verwacht zo een pic op m'n phone.quote:Op woensdag 1 februari 2017 16:47 schreef Rezania het volgende:
Ik heb een slimfit joggingsbroek gekocht. Hij zit perfect, maar je ziet heel duidelijk mijn lul zitten nu.
Denk het wel ja.quote:Op woensdag 1 februari 2017 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat t een fake iets was moge duidelijk zijn. Toch?
hierom moet ik xxl sweatpants dragenquote:Op woensdag 1 februari 2017 16:47 schreef Rezania het volgende:
picsquote:Op woensdag 1 februari 2017 16:47 schreef Rezania het volgende:
Ook met een strakke boxer eronder aan? Dan valt het bij mij nog wel mee..quote:Op woensdag 1 februari 2017 16:47 schreef Rezania het volgende:
Ik draag enkel strakke boxers.quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:06 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Ook met een strakke boxer eronder aan? Dan valt het bij mij nog wel mee..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |